ingebouwde cam werkt niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trkeskin

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Hallo,

Ik heb een probook 6545b van HP en mijn ingebouwde cam in mijn laptop doet het niet ?

Kan ik hem ergens weer inschakelen of ergens de drivers installeren zodat hij het wel doet?

Kan iemand aub snel reageren ?

hartelijke dank,

keskin

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer heb je dat probleem? Ik kan me niet voorstellen dat de webcam het al niet doet vanaf de aanschaf.
Eerste wat ik zou doen, trouwens, is kijken in Apparaatbeheer of daar apparaten staan zonder driver (geel vraagteken) of uitgeschakeld.
Indien iets uitgeschakeld staat, erop rechtsklikken en kiezen voor Inschakelen.
Indien iets geen drivers: hier op het forum aangeven welke naam het heeft en verder erop dubbelklikken, naar tabblad Details gaan, uit het pull-down menu Hardware ID's kiezen en ons ook melden welke identificatie er verschijnt (meestal beginnend met PCI\ of USB\)
Apparaatbeheer: Maak snelkoppeling naar devmgmt.msc (of klop het in in Start -> Zoeken en uitvoeren) en die dan uitvoeren.

Tijs.

Eerst had ik dit probleem niet maar nu ik mijn camera wil gebruiken heb ik ineens een probleem dat hij niet herkend wordt ofzo -.-
Ik ben nu bij apparaatbeheer en printscreen doet lomp dus ik zal dit even noemen

Beeldapparaten ( camera's en scanners )
Lexmark x422 Met een uitroepteken ( heb op google gezien wat het is blijkt het een printer te zijn
USB Camera

Wat moet ik nu doen?

De Lexmark is een printer (al dan niet gecombineerd met scanner). Dus dat is niet het betroffen webcam apparaat.

Staat die USB camera in Apparaatbeheer wel of niet met een geel tekentje erbij? Indien ja, zie in mijn vorige posting wat we dan nog meer nodig hebben.

Tijs.

Er is als het goed is iets mis met de USB camera ???

Via msn zegt hijdat hij met de USB camera niet kan connecten?

Ik heb naar de eigenschappen van de USB camera gekeken en dit staat er :

Dit apparaat werkt correct.

Mua hij werkt zeker niet correct want hij ondersteund hem niet ofzo ?

Het apparaat heeft drivers én zou het moeten doen vlgs. Apparaatbeheer.
Wat ik altijd doe als alle geluids en beeldapparaten correct (zouden moeten) werken is in MSN het draaien van de wizard Beeld en geluid instellen: Extra -> Audio en Video instellen...
Daar alles uitproberen/testen/instellen.

attachment.php

Tijs.

Bijlagen

• msn_beeld_en_geluid_instellen.JPG
    msn_beeld_en_geluid_instellen.JPG
    24,4 KB · Weergaven: 7.517
Raar!!!
Ik had de USB webcam uitgeschakeld via apparaat beheerder en toen zei hij dat hij geen webcam kon vinden dus ik had hem weer ingeschakeld en nu zegt hij dat hij niet kan connecten...

Dit vind ik echt raar! maandje terug kon ik wel gewoon rustig cammen en nu niet?

Topic verplaatst van Printers / scanner / All in one ----> Hardware-Webcam.

Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan