Ingebouwde router

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik gebruik via Tiscali de modem: Zyxel Prestige 660R-41c en heb ergens gelezen of gehoord dat daar een ingebouwde router en/of firewall zit.
Daarnaast heb ik ergens opgevangen dat ik voor sneller internet beter de router kan uitzetten omdat mijn pc de enige is die aangesloten is.
Is dat juist en zo ja, hoe zet ik die router dan uit? Ik heb al via google geprobeerd maar vind hierover geen uitleg. Graag een eenvoudig antwoord want ik ben niet zo.n expert op pc gebied. Alvast bedankt

senior

modemrouter

er komt geen reaktie dus ik sluit deze vraag.

senior

Als niemand hier zo'n ding heeft wordt het ook moeilijk om antwoord te geven, maar alles staat in de gebruiksaanwijzing, alleen de 41c is nergens te vinden.

Wel de 61c, klik.

bedankt voor je reaktie, maar een van de onderdelen van mijn vraag was, of het juist is dat er snelheidswinst ontstaat door het uitzetten van de ingebouwde router, want als dat niet zo is begin ik er niet aan. groetjes

senior

senior zei:
bedankt voor je reaktie, maar een van de onderdelen van mijn vraag was, of het juist is dat er snelheidswinst ontstaat door het uitzetten van de ingebouwde router, want als dat niet zo is begin ik er niet aan. groetjes
senior

Nee, voor de snelheid maakt het niet uit, het is meestal 100bps, en de verbinding zelf is veel trager.

PS,
Er worden vaker flauwekul dingen geroepen, helaas.

Laatst bewerkt:
bedankt weer dus begin ik er niet aan en zet de vraag alsnog op opgelost.

groetjes senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan