Ingebouwde webcam Toshiba Satellite c660-115 doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JazzCat

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2011
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar weken een toshiba satellite c660-115 met ingebouwde webcam. Deze webcam heeft het echter maar één keer gedaan.
Toen we de laptop net hadden, gaf hij steeds een melding bij het opstarten: 'Initialisatie van webcam is mislukt. Controleer uw camera en start de toepassing of computer opnieuw'. Dit was de allereerste keer al zo.
Op dat moment heb ik het even gelaten, omdat ik andere dingen belangrijker vond, maar nu vind ik het erg vervelend.
Als ik nu de toepassing voor de webcam open, krijg ik de zelfde melding.
Ik heb bij apparaatbeheer gezocht naar de webcam, maar daar kon ik 'm niet vinden.
Ook heb ik naar de driver gezocht op de site van Toshiba, heb 'm gedownload, en uitgepakt. Als ik 'm open komt er zo'n ding of ik het goed vind dat dat hij wijzigingen aanbrengt. Dan doe ik ja, en dan opent er iets wat gelijk weer sluit.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
heb je een fn toets als je deze indrukt in combinatie met een f toet ( f1 f2 f3 enz) met een webcam symbool zou hij moeten starten

vaak zit die linksonder van je toetstenbord bij de windows toets en de ctrl in de buurt

Ik heb hetzelfde met mijn Toshiba Satellite C650 - 107.
Ik heb Toshiba gebeld en ze zeiden dat het een hardware probleem is.
Ze hebben vanmorgen de laptop opgehaald ter reparatie.
Dit valt onder de garantie.

Als ik hem weer terug heb laat ik wel weten hoe het afgelopen is.

Kun je dan je bestanden kwijt raken?
Want deze laptop hebben we gekocht omdat de vorige kapot ging, dus ik wil niet wéér allemaal bestanden kwijt zijn..

Maar, erg fijn, ja. :) Hoor 't van zelf!

Als je slim bent maak je eerst een back-up van je bestanden.
Dan weet je zeker dat je je bestanden behoudt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan