Ingebouwde webcam werkt niet met WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse487

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Dag luitjes :D

Ik heb een ingebouwde webcam op mijn laptop zetten. Hij heeft het altijd gedaan met WLM. Totdat ik een HDD crash kreeg. Nu doet ie het niet meer. Ik krijg nu deze melding: Je webcam kon niet worden gestart. Controleer of je webcam door een ander programma wordt gebruikt en probeer het opnieuw.
En dat terwijl hij wel met andere cam-progjes op mijn computer werkt. Daarmee bedoel ik de standaard programma's om foto's met je cam te maken en zo.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Jesse

Het is een ingebouwde webcam, dus ik zou niet weten wat voor type ofzo het is.
Ten tweede doet ie het wel gewoon met anders webcam programma's, dus is het dan wel nodig drivers te installeren?

Het is een ingebouwde webcam, dus ik zou niet weten wat voor type ofzo het is.
Ten tweede doet ie het wel gewoon met anders webcam programma's, dus is het dan wel nodig drivers te installeren?

kijk met radarsync of een andere "driverscanner" of je webcam drivers gevonden worden, je hebt waarschijnlijk ook een D:/ schijf (o.i.d) daar staat de driver dan ook op (dit is bij de meeste pc's die geleverd worden door fabrikanten)

ja een goede driver verhelpt allerlei problemen, waaronder het niet correct werken van een stuk hardware

Ik heb net gekeken in het mapje van de camera, en de drivers staan al geïnstalleerd. :confused:

Ik heb net gekeken in het mapje van de camera, en de drivers staan al geïnstalleerd. :confused:

deinstaleer alle drivers van de webcam.. (ja allemaal) herstart de pc, instaleer nieuwe drivers (de nieuwste ;)) en herstart de pc test je webcam daarna eens

Hmm, ok. Eerst maar eens kijken wat voor een type mijn webcam is...
Doe ik morgen wel ff, begin nu een beetje moe te worden :rolleyes:

Ik krijg nu de melding dat er "Unusually high traffic" is bij Radarsync... Ik heb mijn firewall het programma al laten toestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan