ingebouwde webcam wordt niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Heb een acer laptop aspire 9300 serie met ingebouwde webcam, in apparaatbeheer staan 2 dingen met een geel uitroepteken. Nl. webcam usb2.0 en een controller voor massaopslag. Ik krijg deze 2 dingen maar niet geïnstalleerd. Tot nu toe heb ik 3x gebeld met Acer helpdesk, deze zouden mij tot 3x toe een installprogr. mailen, dat hebben ze nooit gedaan, en heb acer inmiddels 8 emails gestuurd waarop ik gewoon geen antwoord krijg. Alle beschikbare programma's heb ik van hun site gedownload en geprobeerd....niets helpt. Het enige wat ik nog niet gedaan heb is mijn BIOS geupgrade, maar hier ben ik behoorlijk bang voor daar ik niet weet hoe dit moet en bang ben voor onherstelbare schade aan mijn lt. Ook heb ik zo het vermoeden dat dit toch ook niet gaat werken. Nog erbij te vermelden is dat ik eerst xp home heb geïnstalleerd maar daarna xp media express(wat er oorspronkelijk opzat) en ben begonnen met de wifi driver en vervolgens de chipset etc etc te installeren.
Heeft iemand nog een gouden tip waar ik alsnog de webcam mee aan de praat krijg??
:love: Bedankt alvast,
Puck

Laatst bewerkt:
Wat bij mij wel eens wil helpen is de driver te verwijderen en dan de pc opnieuw op te starten. De PC ziet dan nieuwe hardware en zal deze dan opnieuw installeren.

heb dat geprobeerd maar helaas.....:(nog meer ideeën mensen??

Acer service is ook niet goed...........
Ga is op google kijken voor een programma ervoor
Ik heb een medion en daar heb ik een prog. bij gekregen dat heet YouCam
Kijk eens na..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan