Ingebouwde WiFi adapter werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

HomeCar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Afgelopen week heb ik op een laptop de software voor een externe WIFI antenne geïnstalleerd. Dit ging nogal moeizaam en heb het een aantal keren opnieuw moeten doen.

Op een gegeven moment kreeg ik met de ingebouwde adapter ook geen verbinding meer met het netwerk. Inmiddels werkt de software van de externe antenne wel.

Ik vermoed dat er mogelijk met de installatie software van de ingebouwde WIFI adapter is beschadigd of verwijderd. Of is er tijdens het verwijderen van de nieuwe software door mij een bestandje te veel verwijderd via configuratiescherm.

Het gaat om een Toshiba Satelite L350 - 144. Heb al wel nieuwe drivers voor de adapter gedownload. Maar hij heeft het ook nog steeds over een onbekend apparaat.

Ik ben nu even de weg kwijt wat ik verder nog kan gaan proberen, kan iemand mij tips geven hoe ik het beste nog even te werk kan gaan?

Je vraagstelling is enigszins onduidelijk.
De antenne ben ik wel benieuwd naar, of is het misschien een adapter met separate antenne ?
Wat je onbekende apparaat betreft wil ik je graag verwijzen naar de (evt.) oplossing voor je:http://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen/archive/2005/09/06/490.aspx
Anders verwijder alle software die je hebt geïnstalleerd zowel voor je externe adapter (antenne?) als voor de standaard adapter en installeer alleen diegene die je wenst te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan