Ingebrand logo in plasma tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patron

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Hoi

Ik heb een plasma televisie van sterling en het logo van RTL 7 is er in gebrand terwijl die bijna nooit aan stond ik heb gisteren een film gekeken.
en nu staat het logo van rtl 7 ineens op elke zender er ingebrand.

Wat kan ik hier aan doen?

Ik denk niet dat hier veel aan te doen is. Ingebrand is ingebrand. Maar het is wel vreemd dat het zo snel is gegaan. Is het echt helemaal ingebrand of een klein beetje, dat je er nog wel een beetje doorheen kan kijken? Zie je de logo van RTL 7 ook als je TV uit staat?-

gr

Ik denk niet dat hier veel aan te doen is. Ingebrand is ingebrand. Maar het is wel vreemd dat het zo snel is gegaan. Is het echt helemaal ingebrand of een klein beetje, dat je er nog wel een beetje doorheen kan kijken? Zie je de logo van RTL 7 ook als je TV uit staat?-

gr

Niet heel erg fel ofzo heel soms zie ik het logo op mijn tv maar als die uit staat hellemaal niet

Dat is wel heel vreemd. Misschien ligt het aan de TV die je hebt. Dan zul je even contact op moeten nemen met .... (Waar je hem hebt gekocht). Hoe lang heb je de TV al?

Dat is wel heel vreemd. Misschien ligt het aan de TV die je hebt. Dan zul je even contact op moeten nemen met .... (Waar je hem hebt gekocht). Hoe lang heb je de TV al?

Paar maandjes maar staat niet vaak aan en ik heb geen sneeuw beeld want ik heb Blauw beeld .. :o

Paar maandjes maar staat niet vaak aan en ik heb geen sneeuw beeld want ik heb Blauw beeld .. :o

Wat de reden ook is, na een paar maandjes mag dit niet gebeuren.

Nieuwere type plasma schermen zouden geen last moeten hebben van in branders, wel wordt aangeraden om in de eerste 200 branduren het contrast van het scherm lager te zetten.
Ook gebeurdt het wel eens dat het fosfor nagloeit en hierdoor het logo eventjes zichtbaar blijft. (image retention). Maar als het echt een paar dagen na blijft branden, oei:mad:

Ik zou in ieder geval terug gaan en je verhaal doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan