ingekomen e mails zijn verdwenen na uitval internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Goedemorgen,

Nadat mijn internet verbinding is hersteld via Online/KPN, blijkt bij Thunderbird mijn "in map" leeg te zijn.

Het lijkt dus dat alle eerder ontvangen e mails zijn verwijderd. Erg vervelend omdat er een aantal belangrijk zijn.

De uit map is wel gevuld gebleven evenals de archief mappen.

Kan er ergens een instelling gewijzigd zijn, en zoja zijn de oude e mails nog terug te halen?

Kortom hoe kan het dat mijn in map nu leeg is na herstel van de internet verbinding? ( De verbinding was verbroken bij de poging van Online, de internet snelheid te verhogen.)

Wie heeft dit ook ervaren?

groet, Loek Schild.

a. Hoe is het mailaccount ingesteld in Thunderbird? Ingesteld als IMAP of als POP3?
b. [Gerelateerd aan a., want bij POP3 worden mails (na ophaling) door Thunderbird verwijderd uit de mailbox bij Online/KPN] Kun je via de webmail van Online/KPN de mails nog wél zien in Postvak IN (of hoe de map daar maar heet?)

Overigens zou er geen relatie mogen zijn tussen het resetten van de router / aanpassen snelheid en het probleem dat je nu beschrijft, tenzij er ook op je pc zélf nog 'gerommeld' is.

Tijs.

thunderbird versus Gmail.

Dank voor uw reactie.

Net voordat de internet verbinding uitviel heb ik via Gmail een koppeling gelegd met Online e mail.

Ik zie nu dat alle e mails bij Gmail staan maar niet meer bij Thunderbird. Blijkbaar vervalt het doorsturen naar Thunderbird wanneer je koppelt mat Gmail.

Blijkbaar kan ik niet bij allebei mijn e mail terugvinden. Dat heb ik niet eerder zo begrepen.

Maar gelukkig ben ik de oude e-mail niet kwijtgeraakt.

Ik ga even kijken of ik toch bij allebei mijn e-mail kan krijgen.

hartelijk dank voor uw reactie. Loek Schild.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan