Hoi allen,
Ik zit met de volgende vraag: In het tabblad "Gegevens" uit het "voorbeeld" Excel-bestand worden verschillende projecten beoordeeld op punten die goed/niet goed zijn gegaan. Vervolgens worden in het tabblad "Intern" alle verschillende punten opgesomd, met daarbij de totaalscore.
Wat ik graag zou willen, is dat wanneer ik in het tabblad Gegevens bij bijvoorbeeld "Offerte t/m onderhandeling tot opdracht" een nieuwe kolom invoeg waar een nieuwe tekst in komt te staan, deze automatisch in het tabblad "Intern" verschijnt op de juiste plek met de daarbij behorende totaalscore.
Het $-teken werkt helaas niet bij invoegen van nieuwe regels/kolommen.
Alvast bedankt!
Groet
Ik zit met de volgende vraag: In het tabblad "Gegevens" uit het "voorbeeld" Excel-bestand worden verschillende projecten beoordeeld op punten die goed/niet goed zijn gegaan. Vervolgens worden in het tabblad "Intern" alle verschillende punten opgesomd, met daarbij de totaalscore.
Wat ik graag zou willen, is dat wanneer ik in het tabblad Gegevens bij bijvoorbeeld "Offerte t/m onderhandeling tot opdracht" een nieuwe kolom invoeg waar een nieuwe tekst in komt te staan, deze automatisch in het tabblad "Intern" verschijnt op de juiste plek met de daarbij behorende totaalscore.
Het $-teken werkt helaas niet bij invoegen van nieuwe regels/kolommen.
Alvast bedankt!
Groet