maartenlandman
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 feb 2009
- Berichten
- 9
Beste mensen,
Op het forum heb ik gezocht maar kon het antwoord niet vinden. Misschien ligt dat aan het feit dat ik niet weet hoe je mijn vraag moet verwoorden.
Ik heb namelijk het volgende probleem:
Op het moment ben ik bezig met een klanttevredenheidsonderzoek en nu hou ik bij van welke klanten we een reactie hebben gehad. Dit doe ik in Excel.
Nu zou ik graag willen dat excel automatisch de aantal klanten optelt die hebben gereageerd. Dus als ik op blad 1 in heb gevuld welke klanten het in hebben geleverd dat op blad 2 komt te staan hoe veel mensen op blad 1 staan.
Als het uit cijfers bestond zou het makkelijk kunnen zijn maar het is gewoon tekst. Dus heeft iemand voor mij een oplossing?!
Groeten,
Maarten Landman
Op het forum heb ik gezocht maar kon het antwoord niet vinden. Misschien ligt dat aan het feit dat ik niet weet hoe je mijn vraag moet verwoorden.
Ik heb namelijk het volgende probleem:
Op het moment ben ik bezig met een klanttevredenheidsonderzoek en nu hou ik bij van welke klanten we een reactie hebben gehad. Dit doe ik in Excel.
Nu zou ik graag willen dat excel automatisch de aantal klanten optelt die hebben gereageerd. Dus als ik op blad 1 in heb gevuld welke klanten het in hebben geleverd dat op blad 2 komt te staan hoe veel mensen op blad 1 staan.
Als het uit cijfers bestond zou het makkelijk kunnen zijn maar het is gewoon tekst. Dus heeft iemand voor mij een oplossing?!
Groeten,
Maarten Landman