• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ingevulde tekst verplaatsen naar ander werkblad m.b.v macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
doel: gegevens invoeren die op een werkblad geplaatst worden, regels onder elkaar en steeds op een nieuwe regel

Ik heb op een werkblad verticaal een aantal gegevens gezet waarachter gegevens ingevuld moeten worden. Lijkt op een formulier, gegevens staan in aparte cellen onder elkaar.

Hoe kan ik met behulp van een knop op het werkblad, de ingevulde informatie overzetten naar een ander werkblad (andere sheet), op regels onder elkaar (steeds een nieuwe regel)

Knippen / kopiëren en plakken? ;)

Anders zal je duidelijker moeten zijn met je vraag.

Wanneer je op de knop klikt moeten de ingevulde gegevens, ongeveer 10 cellen, knippen en op een ander werkblad plakken. Echter steeds op een nieuwe lege regel.

Doe eens een voorbeeldbestandje aub. Maakt het wat duidelijker.

Henk, kijk 'ns naar mijn antwoord op de vraag van Grema in deze topic... Die code is zo aan te passen naar 1 workbook met een invoersheet en een 'verzamelsheet'. Misschien kan je daarmee verder bouwen?

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan