RobertEnglish
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 dec 2021
Hallo mensen,
Ik heb een bestand wat nogal complex is opgebouwd en eigenlijk een draak om te lezen.
Ik wil graag op een tweede tabblad de rij 1, vertikaal weergeven, dat lukt.
Vervolgens wil ik A2 tot en met A9 weergeven naast de titel waar ze nu onder staan, dus in kolom D van blad 2
Ik wil op blad 2 het nummer kunnen invullen (in dit voorbeeld blad 1 A2) , in bijvoorbeeld a1 op blad 2, en dat er vervolgens in blad 2 rij D alle gegevens komen te staan van dat nummer.
Alles van blad 1 rij2 tot en met rij 9 horen bij elkaar.
Alles van blad 1 rij 10 tot en met rij 14 horen bij elkaar.
De regels tussen de crebo nummers varieren sterk.
Het originele bestand is 900 regels lang, en dat kan nog groeien, het aantal kolommen is nu ongeveer 60 en dat kan ook nog groeien.
Is er iemand die mij kan helpen?
Alvast enorm bedankt
Ik heb een bestand wat nogal complex is opgebouwd en eigenlijk een draak om te lezen.
Ik wil graag op een tweede tabblad de rij 1, vertikaal weergeven, dat lukt.
Vervolgens wil ik A2 tot en met A9 weergeven naast de titel waar ze nu onder staan, dus in kolom D van blad 2
Ik wil op blad 2 het nummer kunnen invullen (in dit voorbeeld blad 1 A2) , in bijvoorbeeld a1 op blad 2, en dat er vervolgens in blad 2 rij D alle gegevens komen te staan van dat nummer.
Alles van blad 1 rij2 tot en met rij 9 horen bij elkaar.
Alles van blad 1 rij 10 tot en met rij 14 horen bij elkaar.
De regels tussen de crebo nummers varieren sterk.
Het originele bestand is 900 regels lang, en dat kan nog groeien, het aantal kolommen is nu ongeveer 60 en dat kan ook nog groeien.
Is er iemand die mij kan helpen?
Alvast enorm bedankt