Hallo ik heb een lastig excel vraagje,(tenminste dat vind ik zelf)
Op sheet 1 (Groeps prestatie sheet) staan tabellen die ik wekelijks vanuit een ander systeem importeer, in deze tabellen staat data per teamlid voor heel het team. In deze sheet komt er wekelijks een nieuwe tabel met data over de voorgaande week bij, zie attachment.
Vervolgens wil ik, in een aparte sheet per team lid, zijn/haar specifieke data zien welke automatisch uit de hoofdsheet moeten worden gehaald. Ik kan uiteraard iedere week per persoon een v-lookup formule gebruiken maar dit kost te veel tijd. Ik zie liever dat de nieuwe data op hoofdsheet automatisch ook op de persoonlijke sheets erachter terecht komen.
Ik heb de volgende formule gebruikt, maar deze werkt niet:
IF(AND('Groeps prestatie'!$A:$A=Piet!$A$1,Piet!$B:$B=Piet!$A$4),VLOOKUP(Piet!$B$3,'Groeps prestatie'!$A:$L,3,FALSE),"Leeg")
Zou mooi zijn als jullie kunnen helpen.
Groeten KathyBekijk bijlage Agent dashboard BBY-vraag online-1.xls
Op sheet 1 (Groeps prestatie sheet) staan tabellen die ik wekelijks vanuit een ander systeem importeer, in deze tabellen staat data per teamlid voor heel het team. In deze sheet komt er wekelijks een nieuwe tabel met data over de voorgaande week bij, zie attachment.
Vervolgens wil ik, in een aparte sheet per team lid, zijn/haar specifieke data zien welke automatisch uit de hoofdsheet moeten worden gehaald. Ik kan uiteraard iedere week per persoon een v-lookup formule gebruiken maar dit kost te veel tijd. Ik zie liever dat de nieuwe data op hoofdsheet automatisch ook op de persoonlijke sheets erachter terecht komen.
Ik heb de volgende formule gebruikt, maar deze werkt niet:
IF(AND('Groeps prestatie'!$A:$A=Piet!$A$1,Piet!$B:$B=Piet!$A$4),VLOOKUP(Piet!$B$3,'Groeps prestatie'!$A:$L,3,FALSE),"Leeg")
Zou mooi zijn als jullie kunnen helpen.
Groeten KathyBekijk bijlage Agent dashboard BBY-vraag online-1.xls