Hallo,
Ik heb mijn financiële overzicht gemaakt in excel. dit is allemaal mooi gelukt. heb onderaan het totaal. Echter wil ik ook zien wat ik nog moet betalen. ik wil in de cellen naast de afzonderlijke bedragen kunnen zetten dat het betaald is en dat dat dan van het totaal wordt afgetrokken. dat kan natuurlijk ook in een aparte cel waarin het restbedrag staat.
wie snapt mijn vraag en wie kan mij helpen. het lijkt mij een ingewikkelde formule maar zal vast niet zo moeilijk zijn.
Alvast bedankt!
Groeten Frank
Ik heb mijn financiële overzicht gemaakt in excel. dit is allemaal mooi gelukt. heb onderaan het totaal. Echter wil ik ook zien wat ik nog moet betalen. ik wil in de cellen naast de afzonderlijke bedragen kunnen zetten dat het betaald is en dat dat dan van het totaal wordt afgetrokken. dat kan natuurlijk ook in een aparte cel waarin het restbedrag staat.
wie snapt mijn vraag en wie kan mij helpen. het lijkt mij een ingewikkelde formule maar zal vast niet zo moeilijk zijn.
Alvast bedankt!
Groeten Frank