JanHorstink
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2017
- Berichten
- 11
Beste forum leden,
Tijdens mijn werk ben ik erg druk bezig met het sorteren van een BOM(bill of meterial) in verschillende tabellen. Dit werk bestaat uit gewoon dom gegevens kopieren uit een bestaande gegevenslijst.
Nu ben ik bezig met het verbeteren van het template waarin ik werk en probeer ik een formule te bedenken om deze gegevens automatisch in de juiste velden te plaatsen. Echter kom ik er maar niet uit.
Kunnen jullie een manier verzinnen waarop dit wel mogelijk is of vraag ik gewoon te veel van Excel?
In de bijlage zit een voorbeeld met een toelichting van de kwestie.
Mocht je de oplossing hebben ben je echt een held!
Alsvast bedankt voor het kijken.
Vriendelijke groet, Jan Horstink
Tijdens mijn werk ben ik erg druk bezig met het sorteren van een BOM(bill of meterial) in verschillende tabellen. Dit werk bestaat uit gewoon dom gegevens kopieren uit een bestaande gegevenslijst.
Nu ben ik bezig met het verbeteren van het template waarin ik werk en probeer ik een formule te bedenken om deze gegevens automatisch in de juiste velden te plaatsen. Echter kom ik er maar niet uit.
Kunnen jullie een manier verzinnen waarop dit wel mogelijk is of vraag ik gewoon te veel van Excel?
In de bijlage zit een voorbeeld met een toelichting van de kwestie.
Mocht je de oplossing hebben ben je echt een held!
Alsvast bedankt voor het kijken.
Vriendelijke groet, Jan Horstink