inhoud CD rom op harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelie1

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2005
Goedemorgen,

De inhoud van een CD ROM (woordenboek) start niet meer op. Ook bij dubbelklik op startup.exe gebeurt er niets. Bedoeling is uiteraard dat ik deze op mijn HD krijg. Intussen weet ik dat het niet aan de CD ROM te wijten is maar wel aan mijn PC; Heb nl. getracht inhoud CD ROM op mijn oude PC te plaatsen en daar start CD ROM onmiddellijk op.
In december vorig jaar lukte het me wel op de nieuwe PC. Tussentijds wat problemen gehad met software ; bij 'herstelling' vermoed ik dat er op dat moment onbewust enkele bestanden van woordenboek werden gedelete. Ik denk dat intussen alles mbt woordenboek heb verwijderd. Ik ging er dan ook van uit dat het opstarten geen problemen zou opleveren. In register vind ik - voor zover ik dit kan zien - niets meer terug. Vergat ik nog iets ?
Iemand een oplossing ?

dank en groeten,

Roel

Kijk eens bij Configuratiescherm - Software of daar nog iets staat wat met de software van je woordenboek te maken heeft. Zo ja, dan kan je dat verwijderen, en daarna de installatiebestanden weer opnieuw installeren.

Onder software vind ik enkel een (Winbond)driver terug die ik niet kan thuisbrengen = W83L518D (smart@io drivers) = 3.48MB
Voor het overige niets dat lijkt op woordenboek -bestand, - driver....

heb 'cleaner' gedownload en vind enkel het onderstaande terug in lijst :

microsoft.NET framework 1.1 Dutch language pack (meen dat dit echter niets te maken heeft met woordenboek)

Anders probeer eens om met bijv. Nero burning rom een image van de cd te maken. Mount de cd dan via Demon tools ofzo. En kijk of je m dan wel kan opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan