• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inhoud cel automatisch aanpassen in exel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

davylenders123

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Heb een jaar kalender gemaakt met de planning voor een heel jaar.
In de cellen staan overal gegevens in .
Als je de cel A4 aanpast veranderd alles autom voor dat hele jaar

Kan je op de een of andere manier er voor zorgen dat op een zondag (zo) bv 22 staat dat dat OO (letters) wordt

En als er bij vrijdag (vr) 18 of 18.2 staat dat het autom. veranderd naar 18,? en dat hier de cel een kleur krijgt

Hier een vb bestand

Bekijk bijlage uurrooster magaziniers origineel.xls

Kan je op de een of andere manier er voor zorgen dat op een zondag (zo) bv 22 staat dat dat OO (letters) wordt

En als er bij vrijdag (vr) 18 of 18.2 staat dat het autom. veranderd naar 18,? en dat hier de cel een kleur krijgt

Davy,

In bijgaand bestand is de maand januari aangepast.
De overige maanden is door je zelf wel te doen.

Groet,
Bas

Bijlagen

Davy,

In bijgaand bestand is de maand januari aangepast.
De overige maanden is door je zelf wel te doen.

Groet,
Bas

Bedankt voor je snel reactie maar dit is eigenlijk niet wat ik bedoel.
Hier wordt gewoon de cel gekleurd als je er 18,? invuld.

Ik bedoelde eigenlijk dat je op zondag 22 ingeeft dat het autom wordt aangepast naar OO
en bij vrijdag als je daar 18 of 18,2 ingeeft dat het autom veranderd naar 18,? en de kleur grijs krijgt.

En het mag ook maar met max 3 voorwaardelijk opmaken zijn omdat exel 2003 er maar 3 ondersteund

davylenders123

Ik bedoelde eigenlijk dat je op zondag 22 ingeeft dat het autom wordt aangepast naar OO
en bij vrijdag als je daar 18 of 18,2 ingeeft dat het autom veranderd naar 18,? en de kleur grijs krijgt.

En het mag ook maar met max 3 voorwaardelijk opmaken zijn omdat exel 2003 er maar 3 ondersteund
Davy,
In het uurrooster wat je als bijlage toevoegde, waren allle uren reeds ingevoerd. Hierop heb ik de aanpassing gedaan, zoals je aangaf.
Als je namelijk in a4 [de cel met het jaartal] aanpast naar een ander jaar, zie je dat de gegevens automatisch aanpassen. Uiteraad alleen in de maand januari.
Zie je reactie tegemoet.
Groet Bas.

Bijlagen

davylenders123

Davy,
In het uurrooster wat je als bijlage toevoegde, waren allle uren reeds ingevoerd. Hierop heb ik de aanpassing gedaan, zoals je aangaf.
Als je namelijk in a4 [de cel met het jaartal] aanpast naar een ander jaar, zie je dat de gegevens automatisch aanpassen. Uiteraad alleen in de maand januari.
Zie je reactie tegemoet.
Groet Bas.

Bas,

Bedankt dat was wat ik zocht
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan