Inhoud map verdwenen, recuva, unhide, shadowexplorer hebben gefaald.+ Hijackthislog

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsje

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
6
Ik was mijn muziek aan het reorganiseren (kopieren/plakken)
Ik denk dat ik teveel in een keer wilde doen, en misschien had ik te weinig ruimte over (wat de reden van het organiseren was, meer ruimte maken)

Wat ik niet begrijp is dat de inhoud van de map downloads (in gebruikers) op een paar bestanden na, helemaal verdwenen is.
Zelfs programma's zoals bittorent zijn verdwenen van mijn computer terwijl ze nog wel in de lijst met software staan (om te verwijderen, maar bittorent zelf kan ik niet terugvinden.)

Search Everything geïnstalleerd omdat de zoekbalk en de zoekfunctie in windows verkenner niet goed meer werkt.

Eset online scanner kon geen virus vinden.
Hitman Pro heeft nergens melding van gemaakt (die heb ik al een jaar)

Met Recuva, Shadowexplorer, Unhide nog geprobeerd wat te achterhalen, maar de verdwenen bestanden heb ik niet volledig terug.

Ik weet dat systeemherstel niet verloren bestanden terugvind, maar wil toch nog even vermelden dat ik met geen mogelijkheid een eerdere datum uit kon kiezen. Ik kwam niet verder dan de installatie van tunesweeper (uitgeprobeerd omdat ik nog wat van de verloren muziek had op mijn ipod, en ervanaf probeerde te halen, maar dat ging uiteindelijk gratis met media monkey)

Heb ik alles gedaan wat ik kon doen?

Update 27-04
Waarom wil er niemand mij even helpen met deze vraag? Ik heb zelf al van alles geprobeerd en kom niet bij ieder wissewasje hier hulp vragen en een hijack this log zit er al bij. Kan ik dus echt niets meer doen??


2014-04-23 10_52_20-unhide.png
2014-04-23 11_02_56-hijackthis.jpg
2014-04-23 11_03_38-hijackthis.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan