Inhoud mappen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boldering

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Ik heb mijn laptop laten upgraden van Vista naar Windows 7.
Nu had ik documenten vanuit Vista opgeslagen op een usb stick.
Nu draait de laptop onder windows 7, en ik kan de mappen wel vinden maar ze zijn allemaal leeg. Hoe kan dat, en wat zou ik er aan kunnen doen om mijn gegevens terug te krijgen?
Ik hoor het graag van jullie.

Groet, Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Jan. Oeps groot probleem dus.
Lees eens alles op je gemak door. Ik hoop dat er wat tussen zit. Laat eens weten.

Surf naar de website www.lc-tech.co.uk
Daar aangekomen, vindt u de software FILERECOVERY for Windows. Dit programma is een van de beste herstellers die je kunt vinden, want het werkt buiten het besturingssysteem om, waarbij er direct met het opslagmedium wordt gesproken. Op die manier kunnen de gegevens van de datadrager worden afgehaald zonder dat deze langs de normale weg kan worden benaderd. Je kunt FILERECOVERY for Windows gratis proberen om te weten te komen of deze tool u uit de brand kan helpen.
Volgens mij moet je ervoor betalen.
Dan deze
http://www.albregtse.nl/lessen/recover/recover.pdf
Hier wordt gesproken over eigen risico
http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde-bestanden-terughalen-herstellen.html

Bedankt voor alle tips en adviezen, het heeft helaas niet geholpen.

Groet, Jan

Hoi,

Download Unhide.exe naar het bureaublad. Als je een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kan je dit negeren.
  • Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijg je het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
  • Vermeld in je volgende bericht of je deze melding heeft gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan