• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inhoud niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadatwel

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2008
Hallo,

Een kennis heeft een probleem met Excel 2010.
Als ze een bestand wil openen is de inhoud niet te zien. Bij het scrollen is de inhoud wel te zien. Na het scrollen verdwijnt de inhoud weer na enkele seconden.
Het raster is ook niet te zien. Dit staat wel aangevinkt.
Dit is sinds de pc opnieuw geïnstalleerd is. Nu Windows 7 en Office 2010. Eerst Vista en Office 2003.
Office is nog een keer opnieuw geïnstalleerd.

Als ik een nieuw bestand maak is het hetzelfde. Als ik dit bestand op mijn eigen pc open met Excel 2003 is de inhoud gewoon te zien.

Zat te denken aan de kleur instelling. Zag dat het raster in de kleur wit staat. Als ik dit op zwart zet verandert het niet.
Maar de kleur instellingen worden toch ook opgeslagen. Zou dan op mijn pc ook zo moeten zijn.

Wie heeft een idee?

Probeer eens het contrast van de schermweergave aan te passen.

Er hangen 2 schermen aan. Hebben allebei hetzelfde.
Vergeten erbij te vermelden. 2 oudere Excel bestanden werken wel. Lijkt wel of alleen nieuwe bestanden niet werken.

De hele pc opnieuw geïnstalleerd? Waarschijnlijk dus ook volledig geformatteerd? Ik gok dat je iets van generieke video-drivers hebt draaien ipv die van je aanwezige videokaart. Daarnaast vraag ik me af of een Vista machine de zwaardere Win7 wel aan kan. Ook Office2010 vraagt een stuk meer resources dan Office2003...

Zal eens controleren of ik een betere videodriver kan installeren. Verwacht eigenlijk niet dat het daar aan kan liggen, maar je weet nooit.
Een Excel bestand met daarin de gegevens van een verzameling werkt wel goed, terwijl een ander bestand met enkele cellen met wat tekst het niet doet. Vermoed dus dat het ergens een instelling is. Maar wat en waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan