Hallo allen,
Voor een bestaand planprogramma wil ik een functie toevoegen.
In Userform (formulier) wordt dmv een combobox gezocht naar een personeelslid. Deze combobox staat gelinkt met het werkblad " pers.lijst "
Onder de combobox staat o.a. een textbox waarvan de inhoud van de combobox erin komt te staan.
Nu wil ik graag een automatische zoekfunctie hebben in deze textbox. Zodra er een naam in de textbox komt te staan wil ik graag dat hij zoekt naar de naam in het (let wel) actieve werkblad.
Indien deze naam is gevonden wil ik graag de informatie welke in cell B staat achter de gevonden naam, in de 2e textbox in de Userform hebben staan. ( zie tekening )

Is dit mogelijk?
Het klinkt wat omslachtig, maar dat heeft mede te maken omdat het een bestaand programma is.
Dit is tevens de reden waarom ik geen voorbeeld bestandje kan toevoegen.
Alvast bedankt voor het meedenken!!
M.vr.gr.
Safe
Voor een bestaand planprogramma wil ik een functie toevoegen.
In Userform (formulier) wordt dmv een combobox gezocht naar een personeelslid. Deze combobox staat gelinkt met het werkblad " pers.lijst "
Onder de combobox staat o.a. een textbox waarvan de inhoud van de combobox erin komt te staan.
Nu wil ik graag een automatische zoekfunctie hebben in deze textbox. Zodra er een naam in de textbox komt te staan wil ik graag dat hij zoekt naar de naam in het (let wel) actieve werkblad.
Indien deze naam is gevonden wil ik graag de informatie welke in cell B staat achter de gevonden naam, in de 2e textbox in de Userform hebben staan. ( zie tekening )

Is dit mogelijk?
Het klinkt wat omslachtig, maar dat heeft mede te maken omdat het een bestaand programma is.
Dit is tevens de reden waarom ik geen voorbeeld bestandje kan toevoegen.
Alvast bedankt voor het meedenken!!
M.vr.gr.
Safe
Laatst bewerkt: