Inhoud van account verdwenen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo allen,

Ik gebruik Windows XP, ben zelf de (enige) administrator en naast het mijne zijn er nog twee andere accounts. Het probleem is dat alle inhoud van de twee andere accounts is verdwenen. De accounts bestaan nog wel, maar alle documenten, video's, emailinstellingen en internetinstellingen zijn verdwenen. Ik heb geen idee hoe dit kan (heb al een virusscan gedaan zonder resultaat). Iemand enig idee hoe dit kan, maar vooral: hoe ik alles weer terugkrijg?? Dit is echt vrij rampzalig.......:(

Voor de helderheid: ik heb zelf niets verwijderd!! Het klinkt ongeloofwaardig, maar is echt zo.....

Greetzzz,
Joep

Laatst bewerkt:
Hallo Teun en anderen,

Inmiddels via systeemherstel alles weer teruggekregen (opstarten in veilige modus maakte geen verschik), maar alle mappen waarin documenten en afbeeldingen zaten zijn leeg :confused: Ik begrijp er echt niets van. Alle mappen en instellingen zijn dus terug, alleen zijn de mappen leeg. Zou het een virus geweest kunnen zijn? Of zeer agressieve spyware? Ik vind het nogal beangstigend dat alles zomaar kan verdwijnen op een dergelijke manier.....

Greetz,
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan