Hoi baslens,
Oef...
Voor zover ik weet bewaart Google in z'n cache alleen de pagina('s) zoals die was (waren) op het moment van het laatste bezoek van de Google-bot.
En als de Google-bot de volgende keer langs komt, en niets ziet op de pagina (omdat deze verwijderd is), gooit Google de eerder bewaarde cache weg: de pagina of site bestaat kennelijk niet meer, en dan heeft het voor een zoekmachine weinig zin om een oude versie te bewaren. *)
Zoeken op (oudere) datum zal dan ook weinig kans op succes geven.
Wat je nog kan proberen is om Google de zoekopdracht
site:naamvanjesite.nl te geven.
Dan komt Google over de brug met alle pagina's die Google van de site aan boord heeft.
Misschien ook nog een kleine kans: als de wiedeweerga zo spoedig mogelijk de provider waar je blog op stond benaderen, en vragen of ze nog een backup hebben en die svp willen terugplaatsen. Daarvoor zal je dan wel je opgegeven mailadres/username/wachtwoord moeten kunnen geven, zodat ze kunnen zien dat je echt de oude blog-eigenaar bent. (- Of ze daaraan willen beginnen, weet ik niet.)
Van de archief-sites van glompie ken ik de Wayback Machine, die redelijk goed is. Maar die loopt wel flink achter in tijd, heeft niet alle sites, en geeft vooral bij CMS-pagina's verfomfaaide en/of incomplete en/of geen pagina's.
Met vriendelijke groet,
CSShunter