Timleenders
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jun 2006
- Berichten
- 31
Beste,
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om op werkblad 'Sheet1', op basis van de keuze uit een drop down menu (bestaande uit de namen van de verschillende werkbladen - 'Sheet2', 'Sheet3', 'Sheet4', etc.) de inhoud van het betreffende werkblad aan te passen. Dus als ik bijvoorbeeld kies voor 'Sheet2' in de drop down list, wordt in 'Sheet1' in de range A3:E20 als voorbeeld de inhoud van 'Sheet2' range A1:E18 weergegeven.
Ik heb getracht dit met de INDIRECT formule te bewerkstelligen, maar dat werkt niet naar behoren. Een extra uitdaging zit hem in het feit dat er ook een afbeelding getoond moet worden.
Ik ben erg benieuwd of Excel hiervoor een bevredigende oplossing biedt.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om op werkblad 'Sheet1', op basis van de keuze uit een drop down menu (bestaande uit de namen van de verschillende werkbladen - 'Sheet2', 'Sheet3', 'Sheet4', etc.) de inhoud van het betreffende werkblad aan te passen. Dus als ik bijvoorbeeld kies voor 'Sheet2' in de drop down list, wordt in 'Sheet1' in de range A3:E20 als voorbeeld de inhoud van 'Sheet2' range A1:E18 weergegeven.
Ik heb getracht dit met de INDIRECT formule te bewerkstelligen, maar dat werkt niet naar behoren. Een extra uitdaging zit hem in het feit dat er ook een afbeelding getoond moet worden.
Ik ben erg benieuwd of Excel hiervoor een bevredigende oplossing biedt.
Alvast bedankt voor de hulp.
Laatst bewerkt: