inhoudsopgave inclusief voorgaande pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Ik ben een bestand aan het maken (scriptie) waarbij de inhoudsopgave op pagina 4 komt te staan. Voorafgaand aan de inhoudsopgave komt een managementsamenvatting, voorwoord, etc. Deze moeten wel vernoemd worden in de inhoudsopgave. Ik heb de hoofdstuktitels voorafgaand aan de inhoudsopgave gemaakt met kop 9 (omdat deze hoofdstukken niet genummerd mogen worden heb ik de opmaak van kop 9 net zoals kop 1 gemaakt, alleen dan zonder nummering). Maar op deze manier lukt het mij niet om de hoofdstukken toegevoegd te krijgen aan de inhoudsopgave, zonder dat ik alle overige koppen (kop 3-8) ook toevoeg. Als ik bij "aantal niveau's" 9 invul dan zie ik alle koppen t/m 9. Als ik dan bij opties de positie van kop 3-8 wis zie ik in de inhoudsopgave kop 9 ook niet terug komen.

Wie weet hoe je een dergelijke inhoudsopgave maakt?

Alvast bedankt, emc.
 
Hai, :D

Geen gemakkelijke materie om uit te leggen maar doe een poging:

Ik ga uit van het volgende voorbeeld:"
Je hebt een doucment met de volgende opmaakprofielen:
* Kop 1 - niveau 1
* Kop 2 - niveau 2
* Kop 3 - niveau 3
* Kop 4 - niveau 4

Op blz 1 gebruik je voor de hoofstukken "Kop 4"
Op blz 2 komt de inhoudsopgave
Op blz 3 en verder staan alle hoofstukken met kop 1, kop 2 en kop 3.

In de inhoudsopgave wil je alle opmaakprofielen terugzien behalve kop 3 (Symboliek voor 3-8 welke jij niet wilt tonen)

Nu ga je naar Invoegen/verwijzing/inhoudsopgave en index

Kies bij aantal niveau 3
Druk op Opties

Bij beschikbare opmaak zie je alle namen van de opmaakprofielen.

Haal alle vakje leeg en zet achter Kop 1 het niveau 1
Achter kop 2 zet je niveau 2
Achter kop 4 zet je niveau 3 (dit is dus jou niveau 9)

Controleer of voor de rest geen profielen zijn toegewezen en druk 2 keer op Ok

Nu moet de inhoudsopgave doen wat jij wilt. (Tenminste dat doet ie bij mij wel)

Dit is vooral een kwestie van proberen en zorgen dat je profielen kloppen.

Succes! :thumb:
 
Dank voor je reactie. Het lukt me echter niet. Ook niet in een testdocument. En ook niet in een nieuw normal.dot (ik was even bang dat het daaraan zou liggen). Als ik bij aantal niveau's 9 kies laat hij het allemaal netjes zien, maar op moment dat ik er dan niveau's tussen uit haal niet meer. Of ik er nu niveau 9 of 3 inzet, het maakt niets uit. Ik heb overigens office XP.
 
Hai, :D

Tja..bij mij lukt het wel en dat was ook eigenlijk dat ik aarzelde om te reageren...

Het bouwen van een dergelijke inhoudsopgave moet aan nogal wat voorwaarde voldoen.

Wellicht begrijp ik overigens de vraag nog steeds niet goed maar ik vermoed dat dat het probleem niet is.

Als ik het document kan inzien dan weet ik denk ik sowieso wel een methode om het te regelen.

See Yah! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi Joost,

Ik ben eruit, via een scriptie van een vriendin, en ik heb de instellingen met elkaar vergeleken. Het vinkje voor overzichtsniveau en velden moet uit staan.

Dank je voor het meedenken!
 
Hai, :D

Ah mooi fijn om te horen no thnxx!

Zet jij hem nog ff op afgehandeld? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan