Inhoudsopgave maken met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

EliasAmado

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
33
Beste Forumleden,

Ik ben bezig met het maken van een invoegtoepassing voor Word. Bij het openen van een word-sjabloon moet men een aantal zaken selecteren middels een scherm. Op basis van de selecties word het word-document opgesteld. Dus bepaalde delen van het document kunnen worden verwijderd. Om deze delen aan te geven maak ik gebruik van bladwijzers (bookmarks).

Ik zou nadat het word-document opgesteld is een inhoudsopgave van het gehele document willen maken. Ik vroeg me af of dit mogelijk is met VBA.
Zo ja, hoe?

Alvast dank.

Gr,
Elias :thumb:
 
inhoudsopgave

Hoi Elias,
Je zou het veld voor de inhoudsopgave toch alvast in kunnen voegen en als het document opgebouwd, is door middel van een macro de inhoudsopgave (=veld) laten bijwerken?
Groet,
Carin
 
CarinBouwmans zei:
Hoi Elias,
Je zou het veld voor de inhoudsopgave toch alvast in kunnen voegen en als het document opgebouwd, is door middel van een macro de inhoudsopgave (=veld) laten bijwerken?
Groet,
Carin

Hoi Carin

Nogmaals bedankt voor je reactie.
Hier had ik zelf ook al aan gedacht. Echter heb ik geen manier kunnen vinden om het veld via VBA te laten updaten. Ik heb nog de volgende code gebruikt: Selection.Fields.Update
Echter ook hiermee kreeg ik niet het gewenste resultaat.
Mocht je nog meer ideeen hebben, dan lees ik het graag.

Alvast dank.
Gr,
Elias
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan