Inhoudsopgave Ontbrekingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-factory

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2005
Voor school zijn we bezig met en heel groot project, met wel zo'n 100 pagina's.
De inhoudsopgave wordt automatisch gegenereerd, doormiddel van Kop 1, 2 en 3.
Echter komen niet alle titels van kop 3 erin te staan.
Is dit een bekend probleem? En hoe is dit te verhelpen?

Ga eens in het document op een tekst staan waarvan je denkt dat het een kop 3 is (vanwege de lay out). Wat verschijnt in beeld (in het witte vakje ergens bovenin?) Ik heb Word 2007 dus ik moet het even uit mijn hoofd doen, maar "ergens" bovenin verschijnt de opmaak van een tekst / kop in een wit vakje. Daar staat bijv. Standrd tekst - Kop3 of een andere opmaak. Check dus de tekst is die je mist in de inhoudsopgave of daar idd. wel kop3 wordt getoond.

Ik maak ook gebruik van office 2007, op een mac.
En heb gecontroleerd hoe 't zit met die opmaak en die staat gewoon zeker weten op kop3

Reden dat ik het zo vroeg was het feit dat het een bekend probleem is (zoals je vroeg) dat mensen soms uren en uren aan het zoeken zijn, om dan te ontdekken dat niet alle tekst waarvan ze dáchten dat íe toegewezen was aan (bijv.) een Kop3, ook daadwerkelijk bij controle de Kop3 toegewezen heeft gekregen. (Staat dan bijv. op Bold, puntgrootte 14 en dat is wel leuk als dat ook toevallig de opmaak van Kop3 was, maar als er in het vak géén Kop3 staat, wordt íe niet "meegenomen" in de inhoudsopgave.)
Als jij echter zéker weet dat alle ontbrekende items in de inhoudsopgave ook de opmaak Kop3 hebben, tja, dan .................. (heb je een goeie vraag)

Laatst bewerkt:
Hmm, het zal aan mac liggen, want als ik 'm in windows bijwerk doet ie 't wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan