Inhoudsopgave per sectie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ZIM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZIM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Beste Allen,
Volgens mij heb ik een heel ingewikkelde vraag waar ik na een tijdje goed zoeken (zowel in word als op het internet) geen antwoord op weet.

Het gaat over het maken van een inhoudsopgave (Table of Contents). Ik heb een document met verschillende sectie-einden. Ik wil nu een inhoudsopgave per sectie-einde. Maar kan nergens vinden waar je dat kan instellen of maken. Kan iemand mij hierbij helpen?

Hallo,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag:
Ik heb een document in vier talen. De talen staan allen in een andere sectie.
Ik wil graag een inhoudsopgave per taal plaatsen, dus aan het begin van iedere sectie.
Dat gaat dus niet zomaar. Er wordt steeds de hele inhoud geplaatst, van alle talen. Dan verwijder ik handmatig de talen die ik niet wil zien uit alle inhoudsopgaven. Maar dan werkt het bijwerken van de inhoudsopgaven niet meer, maar die in de eerste sectie wel. Die wordt bij het bijwerken weer helemaal gevuld, met alle talen.

Wie weet de oplossing?

Groet,
André

Laatst bewerkt:
Dan voor beiden hetzelfde antwoord:

stel het bestand heeft 3 secties:

1. selecteer iedere sectie afzonderlijk en markeer die met een bladwijzer
2. noem die bladwijzers bijv sectie1, sectie2 en sectie3
3. zet aan het begin van iedere sectie een inhoudopgaveveld; zichtbaar te maken met Alt-F9. Zet in het veld de optie \b en de naam van de bladwijzer waarop de inhoudsopgave betrekking heeft.
Resultaat {TOC \b sectie1}, {TOC \b sectie2} en {TOC \b sectie2}
4. Werk de velden bij (F9): klaar

PS. ik ga ervan uit dat het markeren en instellen van de elementen van de inhoudsopgave bekend is.

Beste snb,

Jouw werkwijze (of die van Word) is inderdaad de goede. Dat is precies wat ik wil.
Bedankt voor je reactie.

André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan