Inhoudsopgave sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

candre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
4
Hoi slimme mensen,
ik heb een word-bestand dat bestaat uit (volgens mij) verschillende secties.
Het zit zo: In het word bestand heb ik inleiding en dan nog een hoofdstuk en dan bedrijfsvoering. Dit hoofdstuk heb ik verduidelijkt met een bedrijfsorganigram. Punt is dat dit organigram te groot was om op een staand blaatje te plaatsen (organigrammen kun je blijkbaar niet draaien:confused:) en dus voegde ik een liggend blad in door bij afdrukstand liggend in te vullen en dan vanaf de huidige pagine. De volgende pagina deed ik hetzelfde maar dan met staand, dit was zodat ik alleen de pagina met het organigram liggend heb.
Nou ging ik later de inhoudsopgave maken en kwam ik er achter dat hij de liggende pagina helemaal niet nummerde en hem in de inhoudsopgave pagina 2 toebedeelde.
De volgende pagina begon hij dan weer opnieuw met nummeren, dit was dan volgens word pagina 1 terwijl dit eigenlijk al pagina 5 is.
Dus hoe los ik op dat hij gewoon alle pagina's goed achter elkaar nummert.
GR Candre en BVD
 
Hoi,

1. Welke Wordversie (want de manier waarop je dat in -2007 regelt wijkt nogal af)
2. Kan je het bestand niet als bijlage meesturen, want het is moeilijk uitleggen als ik niet weet wat er is ingesteld in het huidige document.

Je mag het ook sturen naar teugem@gmail.com
 
Jah het is 2007, en welke instellingen bedoel je, misschien kan ik je ze geven.
 
Jah het is 2007, en welke instellingen bedoel je, misschien kan ik je ze geven.

Waarschijnlijk is bij iedere sectie aangegeven dat de paginanummering opnieuw moet beginnen. Of er meer aangepast moet worden weet ik natuurlijk niet, vandaar mijn vraag om het document bij te voegen.
Realiseer je, dat je door het NIET bijvoegen het risico loopt een eindeloze 'discussie' uit te lokken ..... niet 'handig', vooral voor jouzelf :confused:
 
Ik heb geprobeerd het bestand up te loaden, eerst zo en dan gezipt, maar dat lukt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan