inhoudsopgave Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos1234

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Ik heb een document waarin ik een inhoudsopgave wil hebben van 4 niveaus (kop 1, 2, 3 en 4). Alle koppen in het document lijken goed toegewezen te zijn. Als ik de inhoudsopgave op laat maken door Word (2007), missen er om onbekende reden sommige koppen. Andere koppen worden anders opgemaakt dan ik in de tekst heb staan o.a. zonder nummering. Ik heb al geprobeerd de inhoudsopgave te verwijderen en hem helemaal opnieuw op te laten maken, maar dit helpt niet. Iemand enig idee om dit op te lossen?

:D Gewoon word document openen en op lege plek met rechtekant muis klikken ....dan zie je zo :
167kqkz.jpg
..... bedoel je dat ?? :( P.S. / moet je vast aangeven hoe je volgorde hebben wil....

Laatst bewerkt:
:D Ach zie ik nu ...:thumb:
Maar in dit geval kijk daar ( zie boven screenshot ! ) helemaal onderaan ''Nieuwe Nummeropmaak definiëren'' ....:D;)
inwieo.jpg
Achter nummer 1.1 moet je nog eens punt zetten ! :D

Laatst bewerkt:
:D Aaach nee wacht FF toch heb ik die truck vergeten ...:confused: jij natuurlijk wil niet 1.1 /2.1 enzv. maar wel ->> ongv. 1.1 en 1.2 / 2.1 enzv. toch ??? ...phuuhh nu ben in de war lukt mij nu ook niet meer....:confused:
-----------------------
Neeh ik kan niet meer achterkomen op welk manier je opnummeren moet ( eerste notatie of nummering is van belang ! ! )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan