inhoudsopgave word werkt niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos195

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Ik heb een document met inhoudsopgave.
Als je in de inhoudsopgave gaat staan, verandert de cursor in het bekende handje, je klikt en je komt in het hoofdstuk dat je hebt aangeklikt. Heel handig.
Nu heb ik het document geupload op een afgeschermde pagina van onze website.
Het document komt mooi in beeld, in de inhoudsopgave verschijnt ook weer het handje, echter als je klikt, kom je boven in het document terecht en niet meer in het hoofdstuk dat je voor wilt hebben.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Groet Jos

Volgens mij heet die oplossing 'javascript'.

Jos195,
Kan je misschien uitleggen wat je precies gedaan hebt?
Ik had het vermoeden dat de interne bookmarks die Word genereert voor de links (<a href="#_Toc239008848">) niet meegenomen worden naar de html code, maar dat gebeurt toch wel.
Als ik het Word document save als HTML en dan op internet zet, dan werken de links in de inhoudsopgave gewoon. Niet dat je vrolijk wordt van de html code die Word genereert, maar het werkt wel. <h2><a name="_Toc239008848">

En als ik de file als .doc op mijn website zet, dan volgt bij het ophalen met FireFox een keuze window voor openen met Word of saven, maar met IE6.0 kan je hem ook in de browser openen en dan werken de links in de inhoudsopgave ook.

Beste Rutger

Bedankt voor je reactie en excuses voor mijn late reactie.

Probleem is nog niet opgelost. Ook geen tijd gehad er aan te werken.
Wat ik gedaan heb: ik heb een inhoudsopgave gemaakt in Word (Word 97!, ik werk in de gezondheidszorg) en vervolgens het document geupload naar het afgeschermde deel van onze website. Als je nu klikt op een regel in de inhoudsopgave, springt de cursor naar het begin van het document.

Groet

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan