Inhoudstafel van bestanden over verschillende mappen verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.

papsie

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2004
We willen een inhoudstafel maken van bestanden die over verschillende mappen versrpeid staan. Natuurlijk kunnen we dit door te zoeken, overtypen en zo, maar is er geen simpelere manier om dit te doen? We werken in office 2007.
Ik weet niet of de vraag duidelijk is?

Hoi,

Dat doe je door in een nieuw document in het menu beeld de overzichtsweergave te kiezen.

Je voegt direct een nieuwe pagina in (Ctrl-Enter)
En kiest nu via invoegen > document steeds de bedoelde documenten.

Vervolgens kies je ervoor de inhoud van de betreffende documenten weer te geven.
(ik ga ervan uit dat je minstens de titel van elk document hebt opgemaakt met een KOP-opmaakprofiel.

Met Gtrl-Home ga je wee naar de eerste pagina en je voegt via Verwijzingen een inhoudsopgave in.

beste Ommeren,

bedantk voor de reactie, maar het is niet zoiets wat ik zoek.
De bestanden moeten blijven staan waar ze staan, het gaat over een hondertal documenten. Nu hebben we een soort van inhoudstafel door screnshot te nemen van de directorystructuur van waarin ze zitten... niet ideaal, maar vooropig de beste oplossing.

Tja ..... nog maar eens goed nadenken over de mappenstructuur en ordening van je documenten ..... lijkt me.

Tja ..... nog maar eens goed nadenken over de mappenstructuur en ordening van je documenten ..... lijkt me.
Hmm... daar valt helaas niet over te denken, het is ons opgelegd in het kader van het EFQM-kwaliteitsmodel. Net omdat de logica en structuur niet zo duidelijk is, willen we een inhoudstafel maken...

Overigens verplaats je de documenten met de door mij aangegeven methode niet, maar zijn de in het hoofddocument opgenomen subdocumenten een koppeling naar het origineel.
Maar goed ... onbekend maakt onbemind z.w.m.z.

Overigens kan je natuurlijk ook in een nieuw document gewoon hyperlinks aanmaken naar de andere documenten, of naar bladwijzers in de betreffende documenten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan