Init Waarden worden niet opgepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikerron

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo,
Ik heb sinds kort mijn Access database gesplitst naar MySql (Backend). Gaandeweg dit traject bleken de Queries niet helemaal dezelfde gedragingen te vertonen onder MySql maar dat wat ik tot nu toe heb opgepakt is weer goed gekomen.
(Een Acces BE geeft helemaal geen probleem met Queries, maar dat mag je ook wel verwachten lijkt me.)

Waar ik nu tegen aanloop is dat als ik een nieuw record wil toevoegen, gebruikmakend van een formulier, dan worden de ingestelde initiële waarden NIET getoond.
Deze initiële waarden staan ingevuld in de MySql tabel maar deze worden dus niet zichtbaar. Op zoek naar een "Gebeurtenis nieuwe record" maar dat kom ik niet tegen bij de formuliereigenschappen.
Hoe kan ik deze initieel waarden toch getoond krijgen in mijn formulier bij een "brand-new" record?

(Ik weet niet zeker of ik hiervoor in het MySql forum terecht moet, als dat zo is dan verneem ik dat vast wel, alvast bedankt)

Ron

Heb deze vraag nu uitstaan in MySql forum. Probleem is dus niet opgelost. Maar de vraag kan worden gesloten.
ROn

Dat laatste moet je zelf doen :)

Octafish,
Ik zie allen maar status "Opgelost" . Hoe krijg deze op "Gesloten"

Opgelost is neem ik aan toch voldoende? Echt sluiten kan alleen de moderator doen, dus die zou je dan een mailtje moeten sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan