Inkball

Status
Niet open voor verdere reacties.

klodder

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Hallo iedereen,
ik heb sinds een tijdje Vista op mijn laptop geinstalleerd.
Het werkt perfect, alleen Inkball doet het om een of andere reden niet.
Als ik hem aanklik krijg ik de volgende foutmelding:

InkBall werkt op dit moment niet op de computer. Start de computer opnieuw op en probeer het opnieuw. (dat heb ik al gedaan...:S). Neem contact met de systeembeheerder op als het probleem blijft bestaan. (die heb ik niet...)

Echt heel vreemd, want de andere spelletjes werken gewoon.
Nou heeft iemand mij de inkball.exe (en de andere bestanden in de map c:\program files\microsoft games\inkball) naar mij gestuurd, en heb ik ze vervangen. Ik dacht dat er misschien een fout zat in mijn bestanden, maar ook die nieuwe werkten niet, met dezelfde foutmelding!

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Mijn dank is groot, Thom

Hoi,

Probeer het spel (inkball.exe) eens te starten als administrator via Rechtermuisknop > Als administrator uitvoeren. Je kunt ook nog proberen de Compabiliteitsmodus van inkball.exe op Windows XP SP2 te zetten: Rechtermuisknop > Eigenschappen > Compabiliteit > Compabiliteitsmodus.

Hee Jelle,

Dat eerste werkte niet, hij geeft dezelfde foutmelding:(

Als ik dat 2de wil proberen, kan ik het vinkje voor "Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren:" niet aanvinken:(
Er staat dat je dit niet kan aanpassen omdat dit programma deel uitmaakt van de versie van windows...
Ik heb het bestandje ook van iemand anders opgestuurd gekregen, maar als ik die erdoor vervang werkt het ook niet:S

Iemand nog een idee?

Mijn dank is groot..

Laatst bewerkt:
Mmm, dat is wel raar dat je dat niet kunt aanvinken. Nooit van gehoord...
Kan je het spel in Veilige modus starten?

Anders weet ik niets meer, misschien hebben anderen nog iedeeën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan