inkjet/laser

• Onderwerp starter Onderwerp starter gold
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gold

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
Hoi,

Iemand die heeeel weinig een printer gaat gebruiken vroeg zich af of hij een inktjet/laser moet kopen. Droogt de inktjet vlugger uit?

Hoi,

Iemand die heeeel weinig een printer gaat gebruiken vroeg zich af of hij een inktjet/laser moet kopen. Droogt de inktjet vlugger uit?

Niemand die dit weet, of kan ik evt. op een site zoeken waar dit zou kunnen staan?

als die persoon de printer echt heel weinig gaat gebruiken zou ik aanraden om een gewone te nemen want anders daat die persoon meer geld betalen voor iets wat hij minder gebruikt

:)

Als je heel erg weinig geprint gaat worden is de kans op uitdroging bij een inktjet zeker aanwezig, iets waar je bij een laserprinter natuurlijk geen last van hebt.
Nadeel is natuurlijk wel de hogere aanschafprijs van het apparaat, maar als je iedere keer inkt cartridges/koppen moet kopen omdat deze verstopt zitten wordt het ook duur (en een hoop ergenis)

Ik ben het eens met Maestro, ik zelf zal nooit meer kiezen voor een inkjet, want inkt droogt altijd uit en net op het moment dat je een printje moet maken.
Als je dat wilt voorkomen moet je toch wel een paar printjes per week maken en tja dat is dan weer zonde, omdat je alleen wilt voorkomen dat ie uitdroogt.
Als je heel weinig print, dan zou ik voor het kleinste model kleurenlaser ofzo kiezen en dan kan je daar waarschijnlijk wel jaren mee vooruit.
Ligt er dus ook maar net aan wat je budget is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan