Inkomende mail outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Nu moet ik steeds outlook openen om te zien of ik een mail heb binnengekregen,maar is het ook mogelijk dat ik zonder het openen van outlook er achter kom dat ik een mail heb ontvangen?

Wanneer je Outlook minimaliseerd en hem om de zoveel tijd laat ophalen, krijg je rechtsonder een envelopje te zien en(indien aangevinkt in de opties)een pop-up dat er mail is binnen gekomen.

Ik ben onlangs ergens een programmaatje tegengkomen die checkt als er mail is zonder outlook te openen, maar heb het jammer genoeg niet opgeslagen.
Ik gebruik het ook niet om ram-geheugen te sparen, maar het bestaat.

Greetz : Jer:cool:en.

Dank je voor je snelle antwoord.

Maar als ik het goed begrijp bedoel je dat ik outlook moet minimaliseren,maar dan blijft deze onder in de taakbalk staan,eigenlijk wil ik dat niet.

Geplaatst door JeroenE
Ik ben onlangs ergens een programmaatje tegengkomen die checkt als er mail is zonder outlook te openen, maar heb het jammer genoeg niet opgeslagen.
Ik gebruik het ook niet om ram-geheugen te sparen, maar het bestaat.

Greetz : Jer:cool:en.

Jammer dat je het niet meer weet,maar ik zoek wel even met de bekende zoekmachine!:D

Ik ben heel benieuwd.
Pittig progje, want dat moet ook inloggen ed.

moeilijk te vinden,vooral als je niet weet wat je moet zoeken.

Als ik er plots opkom wat het was, dan laat ik het even weten.

A.J. zou er al kunnen op zitten, maar ben nie zeker.

Greets : Jer:cool:en.

ePrompter. Klein maar fijn :)
Als je XP hebt kun je trouwens je iconen gewoon verbergen als je ze niet wilt zien.

Heb je outlook (uit office) of outlook express? Je vraag staat in outlook express maar je hebt het over outlook

Die links werken zonder Outlook of Outlook Express.
Je wilde toch een programma dat keek of je mail hebt, ZONDER dat je Outlook of Outlook Express moest opstarten?:D

Je kunt alles ontvangen en beantwoorden met ePrompter. Zie bijlage.
In Outlook Express blijven die mailtjes gewoon nog zwart staan.
In ePrompter is het wel met platte tekst. Geen briefpapiertjes e.d.
attachment.php

Laatst bewerkt:
Wel erg veel blauw hoor.........................

Maar wel duidelijk blauw :D
Het is werkelijk een handig programmaatje.
Ik gebruik het al jaren met Helpmij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan