Inkomende mail verdwijnt/is onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beginner82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2015
Sinds enige tijd last van het volgende probleem:
We maken gebruik van Windows live mail. Soms lijkt er echter inkomende mail te verdwijnen. Dit gebeurt als volgt.
Wanneer ik (bijv vanaf je telefoon) een mail stuur dan klik op verzenden en ontvangen: Ik zie de melding "bezig verzenden en ontvangen". Rechts onder in het scherm verschijnt ook de melding "1 nieuw bericht". Dit bericht staat echter niet in Postvak in, en evenmin in verwijderde mail of ongewenste mail.
Het gebeurt niet met alle mail. Het is erg vervelend. Iemand een idee hoe dit is op te lossen/ waar de mail terug te vinden kan zijn?
groeten
fred

Kennelijk staat er een filter aan die alleen bepaalde mail laat zien. Zet dat filter dus uit.

Dank je wel.
Maar waar vind ik dat filter? Ik heb gekeken of bij "regels" aar daar zie ik niets.
vrgr

Ik heb zelf geen Windows Live Mail dus kan dat niet voor je nakijken.

Probleem is verholpen.
Bij de opties stonden de beveiligingsinstelling op hoog. Daarbij was aangevinkt dat onveilige berichten direct zouden worden verwijderd en niet opgeslagen zouden worden in de map 'ongewenste email'.
Dit vinkje weggehaald.

Das ook een regel.. maar op een andere plek ingesteld. Prima dat je het zelf verder gevonden hebt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan