Inkomstenbelasting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonisse40

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Goedemorgen allen,

ik heb een tijdje geleden een volledige backup gemaakt van mijn laptop met Windows Vista. Hierop stonden ook mijn backup bestanden voor de belastingdienst.

Hierna heb ik Windows 7 geinstalleerd en alle oude files van de computer gehaald.

Van de belastingdienst kreeg ik laatst een brief dat mijn aangifte niet binnen was, terwijl ik deze wel op tijd had ingediend. Nu moet ik opnieuw een aangifte indienen.
Kan ik echter mijn oude backup nog inlezen? Anders moet ik alles weer opnieuw doen.

Ik heb gelezen dat het .ibd bestanden zijn. Zouden deze mee gebackuped zijn? Ik kon tot nu toe niets vinden. Hoe krijg ik mijn gegevens weer op het scherm?

Hartelijk dank alvast!

Groet,
D. Antonisse

normaalgesproken zouden die mee moeten komen:

X:\Users\<user>\Documents\Belastingdienst\Aangifte inkomstenbelasting\2010

Waar X de drive is waar windows op staat. in je backup zouden daar de files horen te staan.

Re

Dank u voor de reactie. Kan ik de .ibd file inlezen met een leeg aangifteformulier 2010 en zit in de .ibd file de informatie van 2010 opgeslagen?

Bvd!

Groet,
Antonisse

Re:

Ik had alle files van 2010 opgezocht maar het aangifteprogramma (leeg) gaf aan dat er geen file meer kon worden ingelezen. Ik heb instellingen gebruikt en het pad opgezocht, echter het lege aangifteformulier geeft aan dat er geen geschikte bestanden staan om in te lezen ??

Bvd voor de hulp!

Groet,
Antonisse

Plaats die ibd bestanden eens in de map: X:\Users\<user>\Documents\Belastingdienst\Aangifte inkomstenbelasting\2010
Vraagje: waar staat deze backup (CD, USB stick,...) ?

Groeten Marcel

Re:

Hartelijk dank voor het antwoord.

Ik heb de backup op een externe drive staan.

Groet,
David Antonisse

Plaats de bestanden eens op de locatie die ik in mijn vorige post aangaf.
X:\Users\<user>\Documents\Belastingdienst\Aangifte inkomstenbelasting\2010

groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan