inkt verdampt ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
ik gebruik de epson styles photo rx 425
IK print bijna nooit met deze printer waarom? voor je het weet is de inkt zogenaamd op.
Het lampje brand en daar sta je dan weer.
Ik weet zeker dat de inkt niet op kan zijn omdat ik deze bijna nooit gebruik.
Maar het lampje brand wel?
verdampt deze dan ???
Ik betaal mij rot aan patronen het liefst zou ik er met een tank overheen willen rijden
Ik heb er heel veel spijt van dat ik deze ooit heb gekocht.
wie heeft daar ervaring mee en wat kan ik er aan doen??
e d w

Gewoon compatible kopen scheelt vaak meer als de helft en zijn beslist niet minder van kwaliteit. Dat is juist het plezierige van epson en Canon ,daar heb je comp.cartridges voor,

Ben het in theorie met je eens, behalve dat je "duivels" uit moet kijken welke vervanger je koopt.

Recentelijk had ik op zaterdagmiddag 16.00 uur nieuwe inkt nodig voor mij Epson Stylus C84. Bij een plaatselijke winkelier de vervangende Wecare voor de printer gekocht. Wat een troep / ellende. Na het printen kon zwart voortdurend worden uitgewreven met de vingers en bij rood hetzelfde probleem.

Ik gebruik standaard OF originele Epson tankjes OF de tankjes van de Inkclub. De laatste leverancier is idd. veel goedkoper dan Epson en zeker zo goed.

Ik gebruik ook al jaren de comp. van inkclub en ik druk heel wat foto's en cd's af. Ik heb wel een Canon i865 en deze is daarbij ook nog zeer zuinig. Vroeger ook altijd Epson gehad,maar vindt deze zuiniger en beter,maar misschien een persoonlijke smaak.

IK ga op de site kijken van inkclub en zal deze eens proberen.
maar hoe kunnen deze weer al zo vlug leeg zijn?
e d w

Ze zijn denk ik ook niet leeg, ik vermoed dat de chip die moet zorgen voor weergave van de restant hoeveelheid defect is ?

De Inkclub is idd. een echte aanrader. Geen gezeur met creditcards maar gewoon per acceptgiro betalen. Hele goede (vervangende) inkt en ook nog de keuze uit standaard tankjes of tankjes met hoge / dubbele inhoud.
Verzendkosten een paar Euro maar desondanks veel goedkoper dan de originele Epsons (die ze overigens ook verkopen)
Kopen met een paar buren / collega's / familieleden is nog voordeliger : verzendkosten delen.

Ervaring van een paar maanden geleden:
de inkclub had per ongeluk in plaats van zwart / rood / geel en blauw,
zwart / zwart / rood en geel naar mij gestuurd.
Middels de mail gereclameerd en binnen 5 uur een antwoord: excuses en de juiste kleur (blauw) zou worden nagestuurd. Door mij weer teruggemaild wat ik met de "foute" zwarte moest doen. Antwoord: niets, mocht ik houden als compensatie voor de foute levering.

Tot slot: op maandag online besteld, zaterdags al in huis.

En nee, ik heb geen aandelen / belang in de Inkclub. ;)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip.
ik ga er daar twee bestellen geel en zwart je hoord nog als alles goed is
e d w

Suc6!
(Je zal het niet nodig hebben, de Inkclub is 100% betrouwbaar, ik heb inmiddels al 4x een complete inktbestelling bij hen gedaan)

Laatst bewerkt:
Tip : Je kan er beter wat meer bestellen,dat verminderd je inkoopsprijs en wat pasja zei Goeie service

Hallo

Ervaring met betrokken merk en printer heb ik niet .....

Maar wel met cannon , lexmark en h.p.

Ik hervul betrokken cartridges al ettelijke malen tot volle tevredenheid.

H.p. en lexmark cartridges tot 8 X zonder merkbaar kwaliteitsverlies.

Cannon in theorie tot de printkop de geest geeft , daar deze vast is ingebouwd in de printer...

Peter

P..s. : de door mij gebruikte inkt " JQ INK"

Deze canon heb ik al meer dan 1 1/2 jaar ,dus val het wel mee met de printkop,en mijn hobby is foto's.en daar heb ik er heel wat mee afgedrukt.
HP cartridges zijn veel te duur.of zoals je zegd ,zelf vullen
Is mij trouwens nog nooit gelukt zonder dat mijn handen onder de inkt zaten,maar ligt misschien aan mij

Pasja zei:
De Inkclub is idd. een echte aanrader. Geen gezeur met creditcards maar gewoon per acceptgiro betalen. Hele goede (vervangende) inkt en ook nog de keuze uit standaard tankjes of tankjes met hoge / dubbele inhoud.
Verzendkosten een paar Euro maar desondanks veel goedkoper dan de originele Epsons (die ze overigens ook verkopen)
Kopen met een paar buren / collega's / familieleden is nog voordeliger : verzendkosten delen.

Ervaring van een paar maanden geleden:
de inkclub had per ongeluk in plaats van zwart / rood / geel en blauw,
zwart / zwart / rood en geel naar mij gestuurd.
Middels de mail gereclameerd en binnen 5 uur een antwoord: excuses en de juiste kleur (blauw) zou worden nagestuurd. Door mij weer teruggemaild wat ik met de "foute" zwarte moest doen. Antwoord: niets, mocht ik houden als compensatie voor de foute levering.

Tot slot: op maandag online besteld, zaterdags al in huis.

En nee, ik heb geen aandelen / belang in de Inkclub. ;)

ik koop ze op de beurs wel heel tevreden over
wat inktclub betreft zal ne keer proberen heb nog wel een 30tal vullingen ;)

Hallo

Ik koop ook steeds op p.c. beurzen , daar is 't immers de helft goedkoper.

Peter

je gaat ook niet naar de beurs om 100€ te verteren (dan kun je inderdaad beter thuisblijven)

wij gaan altijd met 3 naar de beurs we rijden om tour dus is heel goedkoop :D

welk hobby kost geen geld

voetbal is volgens mij duurder (toch na de mach )
je kan ook natuurlijk hele avond naar series en nieuws kijken

Elke, maar jij reageerde door te schrijven dat beurzen met meerderen besparend werkt, ik schreef daarop slechts dat reizen ook geld kost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan