Inktkussen van canon MP 150 vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam1

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hallo,

Ik heb een canon mp 150 all in one printer en nu krijg ik de mededeling dat het inktkussen vol is en ik kan nu dus ook niet meer printen of wat dan ook want niets werkt meer.

Op de display krijg ik knipperend te zien: E-2-7 en waar ik ook op druk,niets helpt.

Weet iemand of en hoe je het inktkussen kan reinigen en hoe ik van die knipperende cijfers af kan komen of is mijn printer rijp voor de sloop?

Alvast bedankt!!!

Mensen met een ander type maar met hetzelfde probleem én de oplossing die bij hen werkte : Klik

Dit had ik al gelezen,maar men heeft het daar over een menu en copy en ik heb geen idee waar dit op mijn printer staat.

Je bedoeld onderstaand verhaal?
Ik zal dan moeten kijken wat hij met de resumeknop bedoeld,ik heb geen idee en ik neem aan dat hij met de powerknop gewoon de aan/uit knop bedoeld?

Door: Marc meysmans op 10-01-2008
Antwoord: De door de ruyter genoemde instructies kan ik niet plaatsen, er is geen scan en copy knop en er is evenmin een menu dat verschijnt. Ik heb ondertussen een bruikbare tip gekregen die terug te vinden is op : http://www.kieskeurig.nl/review/5B5DDE482F18FE42C1256EF8003C305D.htm jploeger gaf volgende beschrijving: Je kan de teller resetten. Hij meet namelijk niet of de opvangbak werkelijk vol zit. Zet de printer uit, druk de resume knop in en hou die vast. Druk nu op de power knop en hou die ook vast. Laat de resume knop los maar niet de power knop. Druk nu de resume knop twee maal, laat dan beide knoppen los. Dan ben je in de service mode. (om de service mode te verlaten , geef de power knop één duwtje.) Druk de resume knop één keer in, daarna de power knop één keer. De eerste informatie pagina wordt geprint. Druk resume twee keer, dan power twee keer. Je krijgt nu de tweede pagina. Om nu de afvaltankteller te resetten, druk de resume knop vier keer in en daarna de power knop één maal. Zet de printer uit, dan ben je uit de service mode, daarna weer aan en je bent de hinderlijke mededeling kwijt. De mededeling tussen haakjes heb ik overgeslagen, anders werkte het niet. Er kwam ook geen tweede pagina, maar de teller staat wel weer op nul en ik kan weer printen !! mvg Marc

Ik heb zo'n printer niet, dus ik weet niet wat íe met de resumeknop bedoelt.

Bedankt voor de tip,ik ga het eens uitproberen want ik heb wel een nieuwe printer,maar de oude nog niet weg gegooid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan