inktwagen hp psc 1350 blijft hangen!! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielle h

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Onlangs is mijn computer gecrashed en gemaakt door iemand bij een computerwinkel. Daarna heb ik zelf vanaf het 'HP'schijfje opnieuw mijn printer geïnstalleerd (waar ik overigens nog nooit problemen mee heb gehad).

So far, so good. Doet het prima, ook de hp-dirigent en hp image zone wat er dan bij wordt geïnstalleerd.

Maar dan ... opeens heb ik dus een probleem met mijn printer. Ik kan niets meer. De inktwagen blijft steeds van links naar rechts gaan, zonder papier te pakken, en plaatst de wagen uiteindelijk rechts, maar dan ook weer net niet helemaal tegen de rechterkant.

Ook geeft het op de display een 'E' aan en branden er rode lampjes bij 'verifier papier' & 'verufuer cartouche d'encre' en de lampjes van welke kleur ik wil selecteren (zwart/kleur). Nu wil het zo zijn dat het papier niet vast gelopen is en dat ik onlangs de cartridges heb vervangen voor nieuwe.

Ik heb nu een aantal keren alles betreffende de printer in het systeem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet meer. Tevens wanneer ik dan van het schijfje wil installeren geeft de comp een melding dat er nwe hardware is gevonden en het dan installeerd onder een usb dot poort. Dit heb ik ook weer verwijderd en heb het via het schijfje op een LPT1 aangesloten omdat dit voorheen ook altijd zo was.

Kan iemand mij aub helpen want ik kom er echt niet meer uit en ben in staat om dat apparaat het raam uit te smijten:evil: . Voor zover mijn kennis heb ik alles geprobeerd wat ik kan/weet. Maar jullie weten veel meer dan ik ... dus ik hoop echt een oplossing bij jullie te vinden.

Alvast heel, heel erg bedankt!

Groetjes, Daan

Welkom op Helpmij.:)

Kijk eens of het wil helpen de printer zelf te resetten:
Zet de printer aan, wacht tot hij helemaal klaar is met alles,
dus als hij geen geluid meer maakt. Dan
haal je de stekker uit het stopcontact, wacht je een minuutje. Dan zet je de
printer weer aan, aan de linkerkant gaan nu allemaal lampjes branden, druk nu
de power knop en de knop voor het aantal kopieën in,naast het display, in.
wacht tot alleen het powerlampje brand, laat nu de knoppen los. Als het goed is
is nu de reset voltooid.
Bron:
http://www.kieskeurig.nl/review/BFE4D496859D3BF3C1256DE700575767.htm

antwoord

Ik heb precies uitgevoerd zoals jij aangegeven hebt. Tot 2x toe.

Nu gebeurt er het volgende:
de lampjes blijven staan zoals het hoort te staan
de inktwagen gaat weer heen een weer naar beide kanten
er wordt meerdere keren papier gepakt door de printer (nooit 1 vel, altijd 2 of max 4)
op dit papier wordt niets geprint
de inktwagen gaat nog steeds tekeer
dan loopt alles weer vast, ook het papier, en gaan de lampjes weer rood branden (verifier papier & verifier cartouche d'encre) en krijg ik weer die 'E' melding.
ik haal het papier eruit en druk weer op activer
alles brandt weer normaal
de inktwagen gaat weer heen en weer en er wordt nu helemaal geen papier gepakt en alle lampjes branden weer.

Heb je nog andere suggesties???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan