dommedrent
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 sep 2009
Ik ben bezig met het opzetten van een Access app, de bedoeling is dat een ingevuld webformulier wat een CSV output genereerd word ingelezen in een Access applicatie. De access applicatie moet zorgen voor verdere verwerking in db. Dus opslaan van contactgegevens, opstellen documenten vanuit triggers in webformulier.
Mijn vraag is op welke manier ik het beste kan omgaan met het inlezen van de csv file. is het handig om het volledige formulier over te zetten naar een formulier in acces, en daarna de velden te verdelen binnen de access applicatie naar de juiste tabel, of kan ik dit beter zonder tussenstap doen?
Ik wil uiteindelijk de access app met behulp van schakelbord alle acties laten uitvoeren, dus selecteren van csv bestand (op vaste locatie), inlezen van data.
Wie kan mij een eerste zetje geven in de goede richting?
alvast bedankt
Mijn vraag is op welke manier ik het beste kan omgaan met het inlezen van de csv file. is het handig om het volledige formulier over te zetten naar een formulier in acces, en daarna de velden te verdelen binnen de access applicatie naar de juiste tabel, of kan ik dit beter zonder tussenstap doen?
Ik wil uiteindelijk de access app met behulp van schakelbord alle acties laten uitvoeren, dus selecteren van csv bestand (op vaste locatie), inlezen van data.
Wie kan mij een eerste zetje geven in de goede richting?
alvast bedankt