Inline Frame?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sluys
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Ik heb een pagina met mijn menu gemaakt in dreamweaver. Nu wil ik dit in mijn tabellen krijgen, gewoon kopieren en plakken lukt niet, ik dacht aan een inline frame, maar hoe werkt dit?

Een inline frame is een veld waarvan je de breedte en hoogte en venster eigenschappen kunt bepalen. Het gedraagt zich als een normaal frame maar je kunt het op iedere positie plaatsen in een pagina. Pas alleen wel op met je bezoekers, oudere versies kunnen er niets mee!

MAX

Geplaatst door MAX232
Een inline frame is een veld waarvan je de breedte en hoogte en venster eigenschappen kunt bepalen. Het gedraagt zich als een normaal frame maar je kunt het op iedere positie plaatsen in een pagina. Pas alleen wel op met je bezoekers, oudere versies kunnen er niets mee!

MAX

ik vertel je dus m'n verhaal
ik heb een opzet met tabellen, maar een menu in dreamweaver, ik wil nu dat menu in die tabel in m'n html...

Wat bedoel je met een "menu in Dreamweaver"? Dreamweaver is een html editor, dus ik begrijp niet goed wat je hiermee bedoeld.
Misschien kun je een voorbeeld geven.

Geplaatst door miem
Wat bedoel je met een "menu in Dreamweaver"? Dreamweaver is een html editor, dus ik begrijp niet goed wat je hiermee bedoeld.
Misschien kun je een voorbeeld geven.

kheb m'n flashknoppne in dreamweaver ingevoerd en zo een menutje gemaakt

Je kunt een flash filmpje invoegen in Dreamweaver door boven te kiezen voor:
Insert->Media->Flash
Dit doe je in de tabel of cel die je in je pagina hebt gemaakt. Vergeet niet je flash filmpje ook te uploaden als jej ej pagina online zet.

Wacht ff, ik geloof dat je wat anders bedoelt. Heb je dat menutje in een tabel gemaakt?
Die tabel kun je wel weer invoegen in een html document, maar misschien kun je even een voorbeeld geven van wat je nu precies bedoeld.

ik moet gaan, ik spreek je evnetueel later op msn (in m'n handtekening)

het is inderdaad niet duidelijk, een inline frame heeft niets te maken met een menu of een tabel. Het is slechts een mogelijkheid tot het maken van een scrollbaar gebied midden in een pagina zoals een layer bijvoorbeeld.

Je kunt een inline frame wel in een tabelcel plaatsen maar dat heeft niet erg veel nut.

En de enige connectie tussen een inline frame en een menu is dat je in het menu de target moet zetten op de naam van het inline frame zodat de pagina's daar verschijnen maar meer niet!

er had me iemand wijsgemaakt dat ik het zo kon doen, welke nerd is dat zeg :D:D

kan jij dan antwoorden op m'n volgende vraag, kheb een menutje gemaakt in dreamweaver, ik wil deze nu in m'n htmlcode steken (in die tabel dus), hoe kan ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan