inline frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hallo, ik heb een pagina gemaakt met een tabel en cellen, in een van die cellen heb ik een inline-frame geplaatst met als pagina een link naar een aangemaakt forum via phpbb.
Nu wil ik eigenlijk dat de pagina mooi aan de rechterkant van het beeldscherm scrollt.
Dus hoe meer berichten/onderwerpen in het forum --> hoe langer de pagina --> hoe langer het inline-frame --> dan hoort het optisch gezien echt bij mijn site, althans dat wil ik.
Ik heb het al geprobeerd met de tabel en alle cellen op 100 procent te zetten en ook het inline-frame op 100 procent, maar dat werkt niet, dan krijg ik toch nog een scroll in het frame i.p.v. aan de rechterzijde van het beeldscherm.
Ik hoop dat iemand dit nog snapt en een oplossing weet.:o
Groet.

Volgens mij kan dat echt niet een forum is veelste groot.

Een Iframe is een pagina eigenlijk op zich, dus als de pagina die je oproept groter is zal hij altijd gaan scrollen.
De TD moet je in iedergeval de grootte in px geven, dus de breedte en hoogte van het forum en het iframe moet je dan op 100% zetten, breedte en hoogte.
Maar je zal hoogst waarschijnlijk toch een scrolbalk krijgen in het Iframe.

Je kunt ook alleen een Iframe nemen zonder tabel, geef het Iframe dan de maten van het forum in px.

Succes.

<table><tr><td><iframe>xxxxx</iframe></td></tr></table>

O.k. Hanna, ik het toch maar in een apart scherm laten openen, is ook duidelijker, maar in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan