inlog formulier maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

loekvh

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Er zullen vast al wel veel vragen over een linlogformulier zijn. Ik heb er ook een aantal bekeken, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

Mijn webhost ondersteund PHP.

Ik zou gewoon een simpel inlogformulier willen hebben waarin meerdere gebruikers naar hun "persoonlijke pagina" kunnen gaan. Aleen een gebruikersnaam- en wachtwoord veld is genoeg.

Kan iemand mij op weg helpen? :confused:

Alvast Bedankt!

p.s. Ik werk met dreamweaver (duhhh anders post ik het hier nie :p)

Laatst bewerkt:
Er zullen vast al wel veel vragen over een linlogformulier zijn. Ik heb er ook een aantal bekeken, maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

Mijn webhost ondersteund PHP.

Ik zou gewoon een simpel inlogformulier willen hebben waarin meerdere gebruikers naar hun "persoonlijke pagina" kunnen gaan. Aleen een gebruikersnaam- en wachtwoord veld is genoeg.

Kan iemand mij op weg helpen? :confused:

Alvast Bedankt!

Hoi,

nu effe duidelijkheid moet ieder zijn apparte pagina hebben of heb je liever iets met acces levels bv iedereen kan zich registreren maar heeft dan acces tot pagina 1 en enkel de admin kan de levels van bepaald gebruikers veranderen naar keuze?
Als je host ook mysql ondersteund kan ik je wel helpen heb namelijk ooit zelf zoiets gemaakt dat iedereen zelfde pagina's kan zien mits ze de juiste acces level hebben laat maar weten of je zoiets moet hebben dan zet ik het even online op men server en stuur ik je de link zoda je even kunt kijken en testen.

cheers

Ja met mij webhost heb ik beschikking over 5 Mysql databases.

Het was mij bedoeling dat verschillende mensen op een andere pagina komen. Dus dat maar 1 persoon toegang heeft tot de pagina.
Het is niet de bedoeling dat mensen zichzelf kunnen registreren. Graag dat alleen ik (admin) accounts kan aanmaken

Als dit niet mogelijk is dan maar via acces.

Alvast Bedankt!

Laatst bewerkt:
kijk das makkelijk te verhelpen door op de index.php dan de link van registratie weg te halen :d
wat ik bedoel is dat je bv;
ik (acces level 1)
hij (acces level 2)
wij (acces level 3)
zij (acces level 4)
jullie (acces level 5)

(acces level 1) kan enkel level 1 pages zien
(acces level 2) kan level 1 en 2 pages zien
(acces level 3) kan level 1,2 en 3 pages zien
(acces level 4) kan level 1,2,3 en 4 pages zien
(acces level 5) kan level 1,2,3,4 en 5 pages zien

admin is level 0 die kan zelfs paswoorden en dergelijke zien van deze andere personen
als je wilt zie ik dat ik zo even dit script online kan zetten en dan kun je even kijken

anders moet je cokies gebruiken maar dat is eigenlijk redelijk makkelijk te achterhalen tenzij je redelijk weet waar je mee bezig bent.

cheers

Laatst bewerkt:
Graag het script online zetten voor me :D

Ik ben zelf niet (zo) goed in scripten dus het zou heel fijn zijn als jij het voor mij deed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan