Deze draad is weer typisch een voorbeeld van het belang van duidelijk formuleren en goed (en geduldig?)lezen.
Duidelijk formuleren van de vraag en de toelichting daarbij en duidelijk formuleren van een antwoord door iemand die helpt.
Dat draagt erg veel bij aan inhoudelijk interessante discussies.
En oplossingen die ook in de toekomst voor anderen van waarde kunnen zijn.
Ik lees in de vraag dat de vraagsteller in het verleden met Joomla heeft gewerkt. Een antwoord over Joomla lijkt mij dus niet zo relevant.
In de oorspronkelijke vraag is sprake van een home server en van Microsoft SQL Server Management Studio.
Als de vraagsteller bovendien aangeeft dat hij toegang tot de database heeft (dat stukje kennis heeft hij dus wel),
zit ik eigenlijk te wachten op iemand die verstand heeft van de betreffende SQL Server en kan aangeven waar daarin de gevraagde/benodigde gegevens te vinden zijn.
SQL Server Management Studio bewerkt de sql-database. Staat daarmee ook vast waar je de gegevens kunt vinden of moet je dan misschien ook weten op welke wijze de website is geconstrueerd?
Wat voor mij eigenlijk nog onduidelijk is, is de suggestie om de login-gegevens in de database aan te passen of anders gewoon de code van de website aan te passen. Huh?