inlog gegevens verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpfromnl1986

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
ik heb een probleem, en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik was bezig met de instalatie van internet via de kabel ( wat nog niet gelukt is ga ik straks mee verder) om te kijken of ik al online kon opende ik internet explorer. Na veel traag gedoe liep mijn pc vast, ik heb hem dus uitgeschakelt en weer in geschakelt. Tijdens het welkomsscherm krijg ik de volgende foutmelding: De gegevens van de gebruikersaccount zijn niet meer te vinden, u word ingelogd met een tijdelijke account. alles wat u wijzigt zal verloren gaan als u zich opnieuw aanmeld. als het probleem blijft neem dan contact op met de systeembeheerder. ( zoiets stond er) Het kwam er dus op neer dat mijjn account niet te vinden was. Ik heb me afgemeld en aangemeld met mijn eigen account kreeg ik weer hetzelfde. Wat moet ik doen want het is zeer frustrerend. Alvast bedankt voor de hulp.

Probeer het volgende eens start je pc in veilige modus. Door op de f8 toets te drukken voor de windowslaadblokjes. Kies voor veilige modus en druk op enter. Kies vervolgens voor de administratoraccount.Steek eerst je windows cd-rom in .Ga dan naar start,uitvoeren,typ hier cmd druk op enter typ vervolgens sfc /scannow en druk op enter. Probeer anders wat er hier staat geschreven : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;811151

tanx. het is gelukt!!! aleen niet op jouw manier. f8 deed niks. maar dat boeit me ook niet. ik heb gewoon een nieuwe gebruiker gemaakt en mijn oude verwijderd. bestanden gehouden en klaar!! gelukkig.

Normaal werkt f8 wel hoor. Maar het kan altijd dat op jouw pc dit voor iets anders staat. In windows xp moet je zo in veilige modus geraken. Je moet wel heel snel zijn om op f8 te drukken want na de windowslaadblokjes geraak je er niet meer in. Graag gedaan en bedankt om ook even de oplossing te plaatsen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan