Inlog in visual basic maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Hoi, ik wil een inlog venster in visual basic maken.

De gebruikersnaam moet zijn: ADMIN
En het wachtwoord: : Password

Is dit mogelijk om te maken?

Bedankt!:thumb::thumb:

UEhzu.png

Download project:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-BYDSFLVGFZF4.rar

Veel plezier ermee :P

Oke.. Ik zal eens kijken. :) En trouwens. Captainbri, ik weet niet waar ik dat moet invoegen..

En van dat Md5, ik weet niet waar ik dat moet plaatsen..

Laatst bewerkt:
waar invoegen

Geef je gebruikersnaams' tekst-veld de naam ''txtGebruikersnaam'' en het wachtwoords' tekst-veld de naam ''txtWachtwoord''.

Plaats de zin na het regeltje van ''Handles Button1.Click'' en vóór ''End Sub''. Om zo'n ''Sub'' aan te maken hoef je alleen dubbel-klik op een button te doen.

Filmpje:

vll2w.gif

Live programming inside helpmij :3

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je dat hebt gedaan met dat filmpje... Maar dit heeft me zooo goed geholpen. Ik ben u mijn hele leven dankbaar :3 Zeg maar wat, ik kom er aan :P

HEEEL ERG BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!

@CaptainBri:

Dat is zoals rowana al aangeeft een zeer slechte methode. Beter pas je hier inderdaad encryptie toe zodat zelfs als de gegevens zichtbaar zijn het nog enorm veel tijd kan/gaat kosten om de juiste data te achterhalen.

dan kun je op geen enkele manier het ww achterhalen

Dat is discutabel, want er bestaan zeker wel mogelijkheden om het wachtwoord te achterhalen. Dat hoeft dan niet noodzakelijk het oorspronkelijke wachtwoord te zijn, maar wel een wachtwoord dat dezelfde hash oplevert (MD5 hash collisions). De vraag is echter alleen hoeveel tijd dit in beslag gaat nemen.

Hoi. Het is niet zo (heel erg als iemand mijn WW weet.)

En hierbij is het opgelost. Want het werkt prima. En voldoet goed aan de eisen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan