Inlog pagina voor klanten (niet de nieuwe klanten maar BESTAANDE KLANTEN)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramdeWitte

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Ik heb klantgegevens in een database, nu wil ik die gekoppeld hebben.

de bedoeling is dat een klant kan inloggen op mijn website. en dus zijn prfiel kan wijzigen kan inkopen etc etc.

Het is mij wel gelukt om de nieuwe klanten te laten registreren en te laten inloggen!!! maar bekende klanten kan ik niet gekoppeld krijgen aan hun gegevens die ze al hebben:confused:

Misschien heb je hier wat aan
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/252/466/

Je probleem is een beetje te algemeen.
kan je beter beschrijven wat je wilt en misschien een voorbeeld code want zo kunnen we je moeilijk helpen zonder informatie over de database en php bestanden.

btw lijkt het mij dat je gwn je queries moet maken en deze koppelen aan je functionaliteiten ;)

Byee VRC

Misschien heb je hier wat aan
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/252/466/

Je probleem is een beetje te algemeen.
kan je beter beschrijven wat je wilt en misschien een voorbeeld code want zo kunnen we je moeilijk helpen zonder informatie over de database en php bestanden.

btw lijkt het mij dat je gwn je queries moet maken en deze koppelen aan je functionaliteiten ;)

Byee VRC

Ik heb een klanten bestand, ik wil dat er nou op mijn site een inlog pagina komt zodat klanten kunnen inloggen en meteen herkend worden.

Dus stel dan Jan bij mij inlogt nadat hij heeft geregistreerd. Dan zou meteen komen te staan van Hallo Jan. applicatie zou hem herkennen.

waar ik vast loop is, waar moet ik gebruikers naam aan koppelen zodat de klant herkend wordt.

Je hebt al een methode gevonden om een klant te laten inloggen, dat betekend dat je ergens een sessie variabele hebt met een gebruikersnaam en/of id en daarnaast heb je al gebruikers informatie in een database staan. Met de sessie variabele kun je een query maken om de gegevens van die gebruiker op te vragen/op te slaan.

Laatst bewerkt:
Je hebt al een methode gevonden om een klant te laten inloggen, dat betekend dat je ergens een sessie variabele hebt met een gebruikersnaam en/of id en daarnaast heb je al gebruikers informatie in een database staan. Met de sessie variabele kun je een query maken om de gegevens van die gebruiker op te vragen/op te slaan.

Beste is ID te gebruiken omdat deze meestal uniek is ;).
kweet nie hoe jij je db ingericht hebt maar standaard is het gebruikelijk ID uniek te maken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan