Inlog probleem op Skype in Windows 8.

Status
Niet open voor verdere reacties.

popoqwerty1998

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2012
Hoi,

Een tijdje ben ik al in bezit van Windows 8.
Nu was ik van plan om Skype te instaleren maar nu heb ik een probleem.
Als ik Skype start moet ik eerst in loggen met me Microsoft-account.
Dan kom je op een scherm met de 2 knoppen: ''Ik heb een Skype-account'' en ''Ik ben nieuw bij Skype''.
Natuurlijk klik ik op de eerste optie.
Dan selecteer ik me eigen account.
Zo gaat het nog even door...
Dat gaat allemaal probleemloos.
Nu ben ik op het punt gekomen waar het steeds fout gaat.
Dit gebeurd er:
Ik druk op de account op inloggen, dan staar er het volgende:

''ER IS EEN PROBLEEM OPGETREDEN,
U kunt zich niet met deze Microsoft-account aanmelden bij Skype, omdat U niet voldoet aan de leeftijdsgrens die uw land/regio geldt.''

Hier baal ik enorm van want ik maak dagelijks gebruik van Skype en moet nu een online Skype simulator gebruiken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Bram van Oosterhout.

oke

dan ben je niet oud genoeg voor skype in nederland. ik raad an om een nieuwe account aan te maken met de leeftijd van 44 ofzo.

Ik heb op de site van Skype Nederland gekeken en daar staat dat de minimale leeftijd 12 jaar is.
Zelf ben ik 14 jaar oud.
'k heb het ook al verzet naar 18 jaar maar helpt niets.

en heb je ook een regiliere skype account ipv een microsoft account? misschien ligt het daar aan. heb windows 8 pro en heb nergens last van

met je normale skype account peoberen die ene die niet van microsoft is. als dat ook niet lukt dan weten we het dat het aan skype ligt

Je moet per-sé eerst je Microsoft account invoeren dan word je doorgestuurd naar Skype.
Dus dat heb ik al gedaan.

Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Wellicht zou je nog kunnen aangeven hoe je het gefixed hebt. Zou voor evt anderen met zelfde probleem als naslagwerk kunnen dienen.

Een slotje zetten we niet.
Je kunt de vraag als opgelost zetten door de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.].

Mvg,
Frank Wannet
Supermoderator Helpmij.nl

help

Oke sorry dat ik het vraag maar ik heb hetzelfde probleem, en zie dat jij het opgelost hebt, zou je misschien kunnen zeggen hoe? Want mij lukt het echt niet.:confused:

Ik heb ook het exact zelfde probleem dus graag de oplossing melden aub !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier nog een keer hetzelfde probleem, leeftijd veranderen hielp niet, dus nogmaals de vraag of je jou oplossing hierin neer wilt zetten.

(ik heb de berichten nier gelezen, alleen van de topic starter)

Ik had het zelfde.
Het was zeer frustrerend.

Maar nu.
Hoe heb ik het opgelost:

1. Je probeert in te loggen. (maar lukt niet)
2. Je wacht 2 tot 6 dagen.
3. Je kan inloggen.

Zo ging het bij mij.
Ik weet niet of dit echt zo bij iedereen gaat maar bij mij en een vriend van me wel.

Good luck. :d

Laatst bewerkt:
Bij mij lukte het koppelen van microsoft account en skype niet. Even inloggen op je microsoft account en je geboortedatum gewoon overdreven oud zetten en opnieuw doen! Daarna kun je het weer terug zetten! Bij mij hielp het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan